Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
knrin Rookie
Pridružen/-a: 23.02. 2012, 20:38 Prispevkov: 13 Kraj: renče
|
Objavljeno: 25 Mar 2012 17:27 Naslov sporočila: |
|
|
haha bi si mogu mal časa uzet ja in predstavit projekt
z reduktorjem sm pa rešu problem
ta teden verjetno gremo po 5.14:1 zobnike tko da.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 26 Mar 2012 09:30 Naslov sporočila: |
|
|
knrin je napisal/a: |
bi si mogu mal časa uzet ja in predstavit projekt |
Ne bi bilo slabo.......
V tem trenutku vem za 5 kinderjajčkov katere predelujejo za hard, nekateri so tudi na forumu vendar z 0 prispevkov. Samo berejo in hodijo sem po informacije.
Nimajo pa jajc predstavit projekt Ja kako pa mislite dirkat fantje moji, če še na forum ne upate.
To je splošni problem na SLO off sceni.....medtem ko to zunaj ni problem, pri nas vsi nekaj skrivajo in vsak zase po garažah odkrivajo toplo vodo.
NAPAKA! Toplo vodo so že zdavanaj odkrili in ne morete nič novega narest.
Še večja napaka je pa to da bi večina rada iz kinderjajčka nevem kaj naredila. Ponavadi je potem slabši kot, če bi pustili original. Pol pa pljuvajo po samuraju.......namest da bi se pogledali v ogledalo. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
knrin Rookie
Pridružen/-a: 23.02. 2012, 20:38 Prispevkov: 13 Kraj: renče
|
Objavljeno: 01 Apr 2012 13:28 Naslov sporočila: |
|
|
vem tud jaz za kar nekaj autou ki se predelujejo za hard in niso nikjer predstavljeni...
je pa v naših konci taka navada da se primemo dela že kadar teče voda v grlo in pol usaj pri meni ni časa za par besed povedat o projektu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 03 Apr 2012 22:30 Naslov sporočila: |
|
|
Bom se še jaz "uštulu" zdraven.
Ima kdo in bi bil pripravljen posoditi komplet vse zobnike počasnejšega reduktorja??(calmini, zanfi,..)
Potreboval bi jih da si jih "skopiram", seveda primerno plačam... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 08:05 Naslov sporočila: |
|
|
Kje pa se vrtijo cene teh reduktorjev?
Načeloma je zame serijski dovolj, vendar me jebe eno brdo, strmo kot sam hudič, podlaga-pod kolesi kotaleče se kamenje....se pravi daleč od trdnega...
In imam kar težave zlesti na vrh. Do sedaj sem probal ene 5x, uspel 3x, ampak, je problem...Če hočem do vrha morem gas do podna, če dam gas do podna, bom en dan zlomu samuraja na 3 enake dele
Na rikverc, ko se ustavi 3m pred vrhom, pa tudi nočem več hodit, ker je malo
...bi poslikal, pa vem da ne bo slika prikazala dejanskega stanja odseka... _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
saks je napisal/a: |
Potreboval bi jih da si jih "skopiram", seveda primerno plačam... |
Če misliš da boš bolj ugodno skozi prišel se zelo motiš....
Popaj je napisal/a: |
Kje pa se vrtijo cene teh reduktorjev?
.. |
Navij ali pa zamenjaj motor pa je........za turista zganjat pa res ne rabiš skrajševat reduktor. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Če misliš da boš bolj ugodno skozi prišel se zelo motiš....
|
Ne, ne mislim ampak VEM!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
Takih strojev ki bi bili sposobni to izdelati je v SLO manj kot prstov na eni roki. Če ti lahko to izdelaš za manj soldov svaka ti čast, pol si boljši k cela kitajska, njim zaenkrat še ni uspelo.
saks je napisal/a: |
Več €€ ko daš, bolj počasi se voziš!!
|
Že tule si pokazal koliko veš o tem......
Suzuki Samurai 6.5:1 Low Range Transfer Case Gears
$502.55
Suzuki Samurai 4.9:1 Low Range Transfer Case Gears
$575.00
Izdelava ene polosovine po naročilu stane cca 150 € (to je brez homokonitičnega) Razrez vsega potrebnega za predelavo na vijačne je caa 250€, pa so to nezahtevna dela. Izdelava dveh takih zobnikov na eni osi in v ustrezni kvaliteti pa ni več mačji kašelj.
Razen če imaš dostop do takega stroja in materiala brezplačno.
Če bi to šlo bo jih na tržnici prodajali.
No, le poročaj kdaj ti bo uspelo to izdelat in za kakšno ceno. Za začetek je že utopično pričakovati da ti bo to nekdo posodil.
Sploh pa ne vem zakaj bi na netekmovalnih samurajih skrajševali reduktor. To se dela samo za hard.
Zakaj skrajšujemo reduktor, da damo večje gume.....če damo večje gume in skrajšamo reduktor pa rabimo še chromoly prednje akse...pa je spet 500 ojrov.
Tisti, ki ne tekmuje v hardu in rabi skrajšan reduktor je pa nesposoben, oziroma ne zna vozit samurai. Ali pa sploh ne ve kaj bi rad.
Ceneje je da si zadnjo špero namontira, če že ne zna podvozja poštimat.
Samurai ima idealno prestavno razmerje tako v menjalniku kot v reduktorju tako da ne vem kaj nekatere matra. Znate povedat kaj bi sploh radi, šli na luno ali kaj?
Edini k je napisal da gre na hard v tej temi je knirin....... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 22:31 Naslov sporočila: |
|
|
No ja, glede na to da asvalta moj ne vidi, ko ga pa bo, ga pa veliko ne bo , sem razmišljal v tej smeri....jst dosti razmišljam, izpeljem pa bolj malo...
Vsekakor bi mi prišla prav krajša prva redota, čeprav se zavedam da nisem pripravljen toliko odšteti...kot si ti rekel...za špilat turista
Motor drugače dela super, samo....no, bom poslikal ali posnel en dan, da vidiš kaj me jebe sploh... _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 23:07 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Takih strojev ki bi bili sposobni to izdelati je v SLO manj kot prstov na eni roki. Če ti lahko to izdelaš za manj soldov svaka ti čast, pol si boljši k cela kitajska |
Če možakar dela zobnike, ki se vrtijo v nekatirih menjalnikih rally avtomobilov in ZDRŽIJO vse napore, ni hudič da nebi zdržali tudi meni v reduktorju... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 04 Apr 2012 23:26 Naslov sporočila: |
|
|
No, nisem rekel da se ne da narediti.....ampak da se ne da enako kvaliteto izdelat za manj denarja.
To je tako kot bi šel sklopko delat......sinterjev karbon stane 80 ojrov, pa samo oblogo dobiš, ne gre primerjat z centreforce.....
Da ne rečem nič o kitajski keramični ki komplet stane 139 dolarjev, pa je kpl....potisna ležaj in lamela.
Ne da se tega narest en sam izdelek za manj denarja.
Da je mojstrov pri nas, ki so sposobni narest hudiča in pol pa nič ne rečem. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 14:01 Naslov sporočila: |
|
|
Saks, če že imaš moža da ti bo to naredil, zakaj ne spraviš skupaj mix 410/313. To bi pa lahko prišlo občutno ceneje....sicer ni toliko skrajšan ampak za eno prestavo navzgor pa bo.
Zobnike od 413 imam jaz nekje in ti jih dam za biro.... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 15:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, nekej bo treba...
Imam par reduktorjev, ma je vse pomešano tko da nevem kaj je kej... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 05 Apr 2012 21:52 Naslov sporočila: |
|
|
Od 410 je že na oko drugačen. Če ne drugega ga prepoznaš po flančnah in nosilcih. 413 in samurai se pa razlikujeta po ročni zavori, samurai je nima na reduktorju. Pa flančne so tudi drugačne. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|