Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 16:16 Naslov sporočila: obnova in predelava kinderjajčka by sulki |
|
|
takole se je začelo pred dobrim letom danes je
kinderjajček skoraj končan še par malenkosti
je za naredit potem pa
toliko za danes se nadaljuje.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
renelj suzuki fan
Pridružen/-a: 22.03. 2011, 23:00 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 16:58 Naslov sporočila: |
|
|
lepoooo
Te smem uprašat kako vzmetenje maš na njemu?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 17:19 Naslov sporočila: |
|
|
podvozje je od ome razen sprednjih dveh listou vse skupaj je
bilo že bol zjahano in sm dau majstru še malo pokovat baleštre
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
markom suzuki fan
Pridružen/-a: 18.02. 2011, 14:59 Prispevkov: 90
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 17:51 Naslov sporočila: |
|
|
svaka čast maestro ,imam milijun pitanja ,jesi ti šprengovao feder plate i hoće li leć malo vremenom pošto su previsoke-prekratke? Jooj kako moćni sicevi ,od kojeg su auta ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
renelj suzuki fan
Pridružen/-a: 22.03. 2011, 23:00 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:01 Naslov sporočila: |
|
|
Fino
Ker se mi je zdelo da so nekam "našprengane" zato sem uprašu kaj ta majstr dela tako vsak dan al je to bolj prijateljsko??
Me zanima zato ker nikoli neveš kdaj rabiš |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:21 Naslov sporočila: |
|
|
renelj je napisal/a: |
Fino
Ker se mi je zdelo da so nekam "našprengane" zato sem uprašu kaj ta majstr dela tako vsak dan al je to bolj prijateljsko??
Me zanima zato ker nikoli neveš kdaj rabiš |
To tudi mene zanima.
Je kšn majstr v okolici nove gorice da kova baleštre???
Drgač pa sulki |
|
Nazaj na vrh |
|
|
thundercat suzuki fan
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 13:35 Prispevkov: 110 Kraj: Otočec
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:26 Naslov sporočila: |
|
|
Vse pohvale glede obnove.
Jaz pa mojega obnavljam bolj po koščkih. Ma nimam kaj dosti prostora. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
renelj suzuki fan
Pridružen/-a: 22.03. 2011, 23:00 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:27 Naslov sporočila: |
|
|
Jzt sm vedu za enega u postojni sa je baje že opustu vse oz. delajo druge stvari |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:27 Naslov sporočila: |
|
|
markom je napisal/a: |
svaka čast maestro ,imam milijun pitanja ,jesi ti šprengovao feder plate i hoće li leć malo vremenom pošto su previsoke-prekratke? Jooj kako moćni sicevi ,od kojeg su auta ? |
majstor mi je našprengau 4cm več kot sem mu naročiu auto
je biu zelo trd.po10 km vožnje po asvaltu je že kar bolje upam
da se bo še kaj znižau.? zici pa nevem čigavi so podobni kot
od swifta gt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
renelj suzuki fan
Pridružen/-a: 22.03. 2011, 23:00 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:30 Naslov sporočila: |
|
|
Aha sej posele se ti bojo sigurno odvisno pa je od tega kolko je mož obvladal pa v kake ekstreme se boš spuščal
Mislim da so od gti-ja vsaj po izgledu oz obliki kaj boš te pustu v avtu?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
renelj je napisal/a: |
Fino
Ker se mi je zdelo da so nekam "našprengane" zato sem uprašu kaj ta majstr dela tako vsak dan al je to bolj prijateljsko??
Me zanima zato ker nikoli neveš kdaj rabiš |
ni problem kadar mu jih neseš ti naredi njegove tel nimam
je pa iz goriških brd in vem pa kje stanuje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
renelj suzuki fan
Pridružen/-a: 22.03. 2011, 23:00 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 27 Mar 2011 18:36 Naslov sporočila: |
|
|
Super
Lepo opravljeno delce!!!
Kdaj bo na cesti? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 28 Mar 2011 06:08 Naslov sporočila: |
|
|
sulki lepo da si se opogumil in predstavil tole.......
Na podvozju je pa par kapitalnih napak tako da bo tale reč vedno trda oziroma podvozje sploh ne bo delalo. Bom razložil kasneje zakaj.
Za ostalo pa svaka čast...... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
renelj suzuki fan
Pridružen/-a: 22.03. 2011, 23:00 Prispevkov: 145
|
Objavljeno: 28 Mar 2011 10:54 Naslov sporočila: |
|
|
No evo bo alien več povedal o podovzju!
Predvidevam pa kaj je narobe, alien povej če nimam prav
Biškoti oz. vage so pod napačnim kotom posledica le tega je "šprenganje" vzmeti. Pomoje so baleštre preveč pokovane zato tudi vzmetenje ne bo funkcioniralo...
To sem jzt opazu potem ko je alien povedal da ne bo funkcioniralo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 28 Mar 2011 11:38 Naslov sporočila: |
|
|
tako je, ful napačen položaj vag, ki je nastal kot posledica preveč našprenganih balešter. S tem ne dovoljuje ekspanzije baleštre, ker vage ne opravljajo svojega dela oziroma delajo teško in na majhnem območju, ker je sila usmerjena v napačno smer. V tem primeru bi morali imeti daljše baleštre, vendar v vsakem primeru ne smemo kriviti balešter do nezavesti saj dosežemo ravno nasprotno od tega, kar si sicer želimo. Avto je trd k prasica. Pri tako majhnem avtu je pa posledica vožnja po boku ali celo strehi. Posledično je pa artikulacija nikakva.
Na podobnem principu dela lok, to vsi poznamo. Če je preveč napet, je trd ter ne sprošča dovolj energije, če je preohlapen pa tudi ni dobro. Mora biti napet ravno prav, odvisno od dolžine loka in vrste materijala. Isto je z baleštro. Vaga pa skrbi za to da ima baleštra dovolj prostora za ekspanzijo. Enaka palica če je ukrivljena rabi manj prostora kot ravna. Čeprav je dolžina sicer ista. In ker se ne da stiskat mora imeti prostor kam naj gre. Če ga nima dobimo beton saj izničimo delo baleštre. Smer sile pa mora biti pravilno usmerjena, če ne smo spet v težavah.
Tule v danem primeru bi bila rešitev oziroma izhod v sili prestavitev vpetja na drugi strani za par cm.
Vendar bo še vedno avto trd, ker so baleštre prekratke da bi si lahko privoščili tak radius.
Ko in če se bodo baleštre stegnile in poležale bo veliko boljše, avto bo pa nižji.
Najlažjo in najboljšo rešitev tukaj jaz vidim v tem da vzameš kakšen list ven. S tem bi zmanjšal nosilnost in baleštre bi se izravnale ter posledično same postavile v pravilan pložaj.
Bo to sulki poštimal....... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazadnje urejal/a alien 28 Mar 2011 11:49; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|