S U Z U K I   4 X 4 Seznam forumov S U Z U K I 4 X 4
Suzuki 4X4 owners & fans forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Samuraj in rja.....
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2011 16:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pomoje da s tvojim ni sile, vsaj kar sem videl tako na brzino....

No potem ko je vse izrezano je treva še dobro očistit in pokrpat luknje. Za prage priporočam pločevino 1.5mm, je več kot dovolj, za ostalo pa 1,2 mm.




_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2011 16:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko je končano je treba vse obrusiti in temeljito očistiti ter razmastiti. Potem pobarvamo z temeljno barvo, še boljše je pa uporabit Epolor HB dvkoponentno barvo. Je malo dražja, 20 € kg, vendar drži kot pribito. Potem določene dele, ki so izpostavljeni premažemo z maso. Če nam ni žal denarja lahko vse, ker tako dobimo tudi protihrupno zaščito. Ko se masa posuši pa zaključimo z bodyjem. Koliko plasti nanesemo je spet odvisno od denarja. Obvezno pa uporabljat body na osnovi kavčuka, ker je ta dolgotrajen in ne začne razpadat po letu ali dveh. Čez body lahko lakiramo z lakom po želji ali pa pustimo tako kot je.






_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2011 16:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko delamo z maso je treba pazit da ostane konfiguracija pločevine lepo vidna. Prav tako pri varjenju, vedno je treba oblikovati pločevino da potem ko je pobarvano izgleda kot original. Če naredimo kar nekaj počes in ravno je grdo, in avto zgubi na vrednosti, pa še nosilnosti nima če gre za večje kose. Potem je pa cel poden vija vaja......



_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
thundercat
suzuki fan


Pridružen/-a: 24.02. 2011, 13:35
Prispevkov: 110
Kraj: Otočec

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2011 18:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vse pohvale za lep slikovni prikaz obnove pločevine. Very Happy

Zanima pa me, če bi takoj ko razmastimo pločevino dal antikorozin (mleko) in nato temeljno barvo, bi bilo dobro ali ne ?

Res, da se uporablja antikorozin bolj po porjavelih delih, ampak menim, da škodilo nebi. Kaj menite?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cobalt
Licence to banned


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 21:45
Prispevkov: 422
Kraj: Omiš, HR

PrispevekObjavljeno: 08 Mar 2011 19:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

WOW!
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 14 Mar 2011 12:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Še nekaj okoli votlih delov. Srednji nosilec in pragi.
Nikar jih ne pozabite pobarvat z notranje strani preden jih sestavite, kajti ko so sestavljeni jih ne moremo več barvat.
Torej vso pločevino prej pobarvamo vsaj z temeljno barvo. Potem ko je avto gotov pa skozi luknje zaščitimo dodatno in povoskamo.





Zunaj nekateri ne barvajo z temeljno barvo in nanašajo kit direktno na kovino. Oboje je vredu, samo da je čisto in razmaščeno. Če nanašamo barvo je treba pazit da je na nitro osnovi, lahko je tudi hidro vendar kupite uztrezno barvo za to. Raje dajte več denarja, kot da vam vse preč pade. Tudi epolor HB je zelo dober. Če barvamo se mora barva res dobro posušiti in jo potem narahko obrusimo zaradi boljšega oprijema polnil. Na gladko površino temeljne barve polnila bolj slabo primejo.
Če se le da nanašajte barvo z pištolo, tudi spray je dober. Z čopičem je teško delat pa še sloj je predebel. Ne mislit če ste na debelo namazali da je kaj boljše. Ni, še slabše. Avto ni ograja. Če pa že delate naj se barva dalj časa suši.

_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2011 10:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko je varjenje in zaščita zaključene so na vrsti polnila, ali kit popularno rečeno. Tudi tule je treba vzeti boljša polnila, ki so sicer malo dražja. Ampak samo za laike. Z slabimi polnili je namreč toliko več dela da sploh niso cenejša na koncu. Pa še kvaliteta je slabša. Za bolj debele nanose je treba najprej uporabiti kit z vlakni, ker je bolj odporen. Potem pa dokončamo z bolj finim polnilom.



Vkolikor montiramo obrobe da bodo skupaj z blatniki jih je treba namontirati pred zadnjim slojem. Če bodo pa obrobe posebaj jih je pa treba vsekakor prej izprobat kako pašejo potem pa spet dol vzet in namontirat po barvanju.






_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2011 10:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pred vodnim brušenjem na izpostavljene dele nanesemo še plast ali dva bodya. Recimo po pragih. Nanesemo še mikro kit na morebitne manjše napake ali sledi od brušenja in pustimo da se dobro posuši.
Tudi tukaj velja: ne uporabljajte najcenejših materialov. Slab body bo razpokal po kakšnem letu. Ker pa bomo prek njega nanesli še lak ne uporabljajte bitumna in ostalih izdelkov ki ne dopuščajo lakiranja preko sebe.


_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cobalt
Licence to banned


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 21:45
Prispevkov: 422
Kraj: Omiš, HR

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2011 10:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alien je napisal/a:
..... Potem ko je avto gotov pa skozi luknje zaščitimo dodatno in povoskamo......

Možeš li malo konkretnije o tome?
Počinje i meni lagano rđa izbijat po varovima/spojevima (ljušti se boja) na šasiji, kućištu diffa..... To bi morao sanirat prije nego se raširi.
Waxoyl?! Nešto drugo?
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2011 15:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No problemo, budemo o tome čim završim kinderjajček. Još 2 posta......
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
autolucic
Rookie


Pridružen/-a: 19.02. 2011, 22:53
Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2011 20:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Uff...........ovo je veselo,posla ko u prići ovakav je i moj bio sm52.gif
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2011 09:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa i nije baš strašno. Ovo je sanacija a to što ti i Dražen radite je restauracija......tu je bitna razlika.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2011 10:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Po vodnem brušenju ostane še barvanje. Pred barvanjem je dobro površine ponovno razmastiti in premazati z antisilikonskim premazom. Ni pa nujno, če vam ni za vrhunski izdelek, kar je itak doma brez peči nemogoče doseči.





In še zaključek z lakom.



_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2011 10:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pred barvanjem je treba zaščititi votle dele. To sem pozabil napisat. Zakaj pred barvanjem? zato da nam slučajno ne teče ali ne brizgne zaščita po novi barvi. Zaščitimo prage in nosilec na sredini avta skozi čepe ki so označene z poščicami. Isti postopek ponovimo kasneje z voskom. Voska nikar preveč ne brizgajte notri. Vosek mora biti aktiven glede na temperaturo in bolje dela če je tanjši sloj. Povoskamo vse zaprte dele in spodji del vrat znotraj. Po želji pa tudi notranje blatnike na stiku z zunajo steno. Vendar to ni potrebno če je takole narejeno, ker dvojnih robov ni več. Zunanjih delov ne voskat ker se samo svinjarija nabira gor.



Ko naredimo prage je pa treba zvrtat dve luknji v njih. Eno spredaj in eno zadaj. Skozi te luknje zaščitimo prage, povoskamo in jih potem zapremo z gumijastimi čepi. Skozi te luknje potem občasno lahko operemo prage znotraj z curkom vode. Neglede kako smo jih zatesnili, sol in svinjarija bosta vedno našli pot v prage.
Lahko jih naredimo pri strani ali pa spodaj, kar ni tako dobro ker čepe sname ko peljemo čez kakšno skalo.


_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 21 Mar 2011 16:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pozabil sem omenit še eno stvar ki se je treba pod nujno znebiti pri samuraju.
In ko ravno delam, tole je to odvečno železje, ki samo rjavi in nič drugega:



Višak djelova Laughing



Potem je pa takole:



_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Naslednja
Stran 2 od 7

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.