|
S U Z U K I 4 X 4 Suzuki 4X4 owners & fans forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
iztok Rookie
Pridružen/-a: 01.04. 2012, 13:23 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 10 Dec 2020 21:35 Naslov sporočila: Reduktor in polosovine Samurai |
|
|
Pozdravljeni!
Mene pa zanima vaše mnenje glede menjave prenosov reduktorja in montaže močnejših polosovin v Samuraju.
Trenutno imam 225/75R15 gume in razmišljam, če je dovolj, da svoj reduktor zamenjam z reduktorjem od 1000 ali je bolje vzeti druge prenose za v moj reduktor in istočasno tudi obnovit reduktor.
Glede polosovin, pa me zanima koliko po vaših izkušnjah zdržijo originalne, če nimaš montirane blokade in ne voziš glih vsak dan "Harda" oz. kdaj je pametno polosovine ojačat.
Hvala, lp
Iztok |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 11 Dec 2020 06:15 Naslov sporočila: Re: Reduktor in polosovine Samurai |
|
|
Bolje je vzeti druge prenose. Veliko bolje, iz več razlogov. Reduktor od SJ410 se je dajal gor, ko ni bilo na voljo prenosov. Danes se tega ne dela več.
Reduktorja, če je v OK stanju, ne rabiš obnavljat zaradi tega.
Za to velikost gum so ravno na meji, a še dovolj močne, brez blokad ni problem niti pri SJ80, ki ima malo švohnejše, če ni izživljanja po nepotrebnem. Zdržijo tudi blokade, s prednjo blokado je treba mal pazit, pa je.
Zmanjšaj širino gume na max 215, pa bo še bolje. MT215 R15 Q100 je enako velika kot 225/75.
Jaz uporabjam MT iste velikosti (72 cm), 205 in 215 širine in nikoli ni bilo niti najmanjšega problema s podvozjem. Tudi s kajmancami iste velikosti na SJ413 ni bilo niti najmanjšega problema na hard tekmovanijih.
Polosi ne moreš "ojačevat" do nezavesti, potem bo šel diff......in tako dalje......pol zamenjaš cele akse, pa zamenjaš motor, menjalnik.......neverending story, vožnje pa vedno manj in nikoli dražja. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
iztok Rookie
Pridružen/-a: 01.04. 2012, 13:23 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 11 Dec 2020 19:57 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, za odgovor, kako pa se kaj obnesejo avtomatske blokade (lock right) zadaj, za vožnjo po cesti. Vem da ni to arb, ampak je cena za arb trenutno malo preveč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 12 Dec 2020 06:58 Naslov sporočila: |
|
|
LR ni priporočljiv za uporabo v prometu. Poleg tega da je nevaren še ropota.
Imaš kitajsko kopijo ARB na voljo, cca 400-500€. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|