Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 10 Mar 2011 21:25 Naslov sporočila: Predelava z balešter na vijačne vzmeti by alien |
|
|
Najprej razlog zakaj sem se spoloh odločil za tako predelavo. Ni namreč enostavno in zahteva mnogo kompromisov.
Prvi razlog: po montaži vitla sem stalno lomil baleštre.
In drugi razlog, hotel sem na vsak način priti na hrib za hišo brez zapor diferencijalov kar do takrat še nikomur ni uspelo.
Ne zgleda hud vendar mi verjemite da je. Mnogi so probali.
Potem mi je dop....lo in sem prijel za flexarico. Na hrib sem prišel glatko in od takrat nisem več polomil niti ene baleštre več _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 10 Mar 2011 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 10 Mar 2011 23:00 Naslov sporočila: |
|
|
Vidim da zdaj ma kar velik hoda!!!
Koliko ga je melo z baleštrami in koliko ga ima zdaj???
Drgač pa |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 11 Mar 2011 00:31 Naslov sporočila: |
|
|
To je odvisno od nastavitve in višine. Imam tri komplete vzmeti in amortizerjev za različno višino in trdoto, tako da lahko v pol ure dvignem ali spustim avto za cca 15 cm. Prenese tudi več vendar je potem problem z stabilnostjo pri hitri vožnji, ker imam zadaj 3link brez panhard roda.
Pri najvišji nastavitvi je hoda zadaj približno petkrat več kot pri originalu. spredaj pa trikrat več.
Lani sem začel uporabljati progresivne vzmeti, ki omogočajo več hoda pri precej manjšem liftu.
Zdaj pa počasi delam nastavljive, ker je mal mučno, ko pridem na dirko z napačnim podvozjem.
Zato najraje vedno grem z srednjo varianto ki je primerna za vse.
Je pa to skos neko eksperimentiranje in razvoj. Zato večina misli da že vsa leta izdelujem tole, ker je avto vedno drugačen. Dela je za en teden drugače.
Hod je pa odvisen od izbrane opcije. Tole na slikah spodaj je največ, da je avto še vedno vozen tudi pri višjih hitrostih.... za več bi rabil panhard zadaj in trše selene. S tem bi si pa nakopal druge probleme.
Približno 80 cm zadaj spredaj je pa okoli 50 cm....tako da tudi omogoča vožnjo prek tako visoke ovire in da so kolesa še vedno na tleh in imajo oprijem.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 14 Mar 2011 11:58 Naslov sporočila: |
|
|
Še eno pomembno stvar sem pozabil kot razlog zakaj vijačne vzmeti. To so nadležne vage. Sploh spredaj. Že če se znebimo vag in ostanemo na enaki višini samuraja smo že ogromno pridobili na terenu. Ali pa mora biti samuraj z vagami precej več dvignjen da dobimo enak vstopni kot. Pa še vedno je problem, ker vad med vožnjo ne vidimo in spet lahko z njimi zapnemo na oviro. Če je hitrost malo večja je spet posledica lom baleštre ali pa zvitje v najboljšem primeru.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 14 Mar 2011 23:14 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko bi še napisal, kako in kaj si uporabil za tale swap...ali je to vojna tajna in če mi poveš, me moraš ustrelit??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 15 Mar 2011 05:12 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo po vrsti....kot hiše v trsti
Tudi če bi šlo v dva posta ne bi razumel. Saj bo, počasi......Če nekaj delaš, pa ne veš zakaj ali kako si do tega prišel, ne boš dobro naredil.
Kopirat tako stvar je pa itak skoraj nemogoče (skoraj) ker se trdote ne da ugotoviti.
Meni po vsem tem času še danes nihče ne zna izdelati trdote elementov kot si jih želim.......jbga zj.......
Res pa je da sem prišel do ugotovitve kateri kompletek dela zadovoljivo in stanejo štiri nove vezmeti in štirje novi amortizerji le 150€. Tega pa ne mislim okoli govorit, me je predrago stalo.
Mal pa moram bit žleht so se mi preveč režali, ko so na poligonu fedri okoli frčali......zdaj naj pa študirajo kaj je to dobro in poceni.
S tem je pa povezana tema Kako zje...t konkurenco. Boš že sam ugotovil da je povezana s to temo. Če tistega ne poznaš ti tale nič ne pomaga.
Le da je tista namenjana nekaterim, ki mislijo da vse vedo. Zato je tudi v takem tonu pisana. Da ne bo kakšen član foruma napačno razumel in bil užaljen zaradi uporabljenega besednjaka v tisti temi. Tisto je namenjeno točno določenim ljudem, ki imajo velik za povedat zraven pa niti blizu ne pridejo na terenu. In tudi ne bodo pa naj naredijo karkoli, ker že osnov ne poznajo. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 15 Mar 2011 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
Te čisto razumem
Edini razlog pri meni je t, da bi se rešil vag...polomil nisem še nobene baleštre, ker ne skačem, vitla pa tudi nimam
In zoprno je, ko ne vidiš ovire in da jo zapinkaš..kmal vse zviješ
mam ene blažilce viška od bmw serija 5, bom pogledal, ali sploh obstaja varjanta jih kam ponucat, preverit ali majo dosti hoda in premerit, kakšno vzmet bi se dalo porabit... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 18 Mar 2011 07:28 Naslov sporočila: |
|
|
Ja res, vage so zoprne in nadležne. Že samo če vag ni je kindersurprise dvakrat boljši na terenu.
Imaš pa možnost shackle reverse narest. Sam da ne boš pol kardan okoli iskal...... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 18 Mar 2011 08:43 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Sam da ne boš pol kardan okoli iskal...... |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 18 Mar 2011 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Imaš pa možnost shackle reverse narest. : |
Kaj bi bila to za ena predelava???? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 18 Mar 2011 12:00 Naslov sporočila: |
|
|
shackle reverse = vage zadaj _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 18 Mar 2011 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Evo saks, da boš razumel zakaj se gre pri shackle reverse. Prej ni bilo časa za pojasnilo.
Gre se za to da se rešimo nadležnih vag spredaj. In najbolj enostavna varianta je vage nazaj prestavit. Dobra stran je, ker niso več v napoto in ne lomimo in zvijamo balešter. Slaba pa ta, da si nakopljemo težave z kardanom, ker gre v tem primeru pri gibanju navzdol most naprej in ne več nazaj kot če so vage spredaj.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 18 Mar 2011 23:01 Naslov sporočila: |
|
|
Aha, hvala
Drgač pa mora bit ta predelava zelo fajn zadeva, za po "hard" terenu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|