S U Z U K I   4 X 4 Seznam forumov S U Z U K I 4 X 4
Suzuki 4X4 owners & fans forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




swap vplinjača samurai
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 13 Mar 2011 21:24    Naslov sporočila: swap vplinjača samurai Odgovori s citatom

Kot sem že večkrat rekel je originalni vplinjač na samuraju eno veliko sra....e. Zato ga je treba zamenjat in vreči čim dalj.
Tukaj je najbolj enostavna varianta za homemade swap. Gre pa za webra 32/34 z jugota, ki ga je dokaj izi najti in ni drag.
Zaenkrat slike, besedilo bom dodal ko bo čas.






_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
saks
Best member 2012


Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49
Prispevkov: 408
Kraj: Vipavska dolina

PrispevekObjavljeno: 13 Mar 2011 21:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Maš mogoče kake mere "luknje" na kolektorju???
Koliko je lahko debela vmesna ploščica???
Yugo verjetno mora bit 1.3 ali 1.1.
Hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Popaj
Best member 2011


Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39
Prispevkov: 410
Kraj: primorska-yeti land

PrispevekObjavljeno: 14 Mar 2011 00:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

saks je napisal/a:
Maš mogoče kake mere "luknje" na kolektorju???
Koliko je lahko debela vmesna ploščica???
Yugo verjetno mora bit 1.3 ali 1.1.
Hvala
Za mere, dobi eno tesnilo med kolektorjem in uplinjačem....bo najbolj točno
Wink
Vmesna plošča mora biti toliko debela, da imaš kam pritrdit uplinjač...torej vsaj 1cm.

Yugo 1.1(yugo 60) in 1.3 imata enak uplinjač, ni pa velik...serijsko so bili 19/? ne vem več z glave...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 15 Mar 2011 06:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Primernega so imeli jugeci 65 pred EFI motorji in mediteranka. Ostali so imeli navadnega.
Mer pa ni, mere si določiš sam takrat ko dobiš uplinjač. Tako kot je popaj napisal.
Pri iskanu primernega uplinjača je treba pazit na to da dela tudi pod večjimi nakloni. To je največji problem, še večji pa to, da to lahko ugotoviš šele potem ko si ga gor dal..... Mad
Debelina adapterja mora bit minimalno toliko da navoji primejo in maximalno toliko da lahko še havbo zapreš.
Najboljše je kolektor navarit in popravit vendar to za večino ni doma izvedljivo, pa še drago zna biti. Zato sem dal slike z adapterjem, ker to pa lahko vsak doma izdela in ne stane praktično nič. Kakor se kdo znajde pač....Ne zahteva pa izdelava nekega znanja in posebne spretnosti.
Še pa zeloooooooo splača tole reč narest. Že zaradi porabe, da o drugem ne govorimo.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
saks
Best member 2012


Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49
Prispevkov: 408
Kraj: Vipavska dolina

PrispevekObjavljeno: 15 Mar 2011 12:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A ta od yugiča dela pod večjimi nakloni?

Niva z original uplinjačem: če na strm klanc zapeljem vzratno, pravilno deluje.
Če zapeljem "pravilno" s prednjim koncem na klanc pa trokira in ugasne.Z solex-om je isto sranje.
Z webrom pa teh težav ni.

A je kdo dal kdaj na samuraja 1 uplinjač od alfe 33 z boxer motorjem? Sicer omenjena alfa ima dva dvojna dellorto uplinjača.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 15 Mar 2011 21:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Od alfe so smotani za upasat. Od Y dela brez težav, pa od tipota tudi.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Popaj
Best member 2011


Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39
Prispevkov: 410
Kraj: primorska-yeti land

PrispevekObjavljeno: 15 Mar 2011 23:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Od 33 so tudi delikatni, kar se tiče delovanja...še na alfah ne delajo zmeram kot morejo Mad
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
saks
Best member 2012


Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49
Prispevkov: 408
Kraj: Vipavska dolina

PrispevekObjavljeno: 15 Mar 2011 23:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Popaj je napisal/a:
Od 33 so tudi delikatni, kar se tiče delovanja...še na alfah ne delajo zmeram kot morejo Mad


Bom kar od yugiča probu kje staknt! drive Cool
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2011 10:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Takole zgleda pravi, z ročnim čokom:


_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2011 10:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tukaj se bolje vidi.



_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
saks
Best member 2012


Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49
Prispevkov: 408
Kraj: Vipavska dolina

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2011 14:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je od yugiča verjetno???
A imajo vsi ti uplinjači povratek bencina???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2011 15:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tale je od 1500, drgač je enak kot jugecov samo mal večje difuzorje ima.
Povratni vod nimajo vsi vendar ga ne rabiš, ker ga imaš na pumpi. Itak so redki brez povratnega voda. Punto ga nima, če se ne motim.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sulki
Rookie


Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58
Prispevkov: 40
Kraj: Ložice

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2011 19:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

imam eno uprašanje ko vozim pod nizkimi obrati in dam gas ga zaliva karburator je weber 32/34 pumpa od r5 bi mogoče potrebovau povratni
vod preden gre bencin v karburator ali je kaj drugega narobe?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 11 Apr 2011 19:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za to črpalko bi potreboval tlačni regulator. Sama igla v uplinjaču ne more zaustaviti tako velikega tlaka. Zadevo rešiš z T kosom. Preiskušeno deluje zadeva.



Če bi potem primanjkovalo goriva pod obremenitvijo pa zamenjaj cevi, tako da gre direktno v uplinjač, pod kotom pa v rezervoar. Oziroma reguliraj z premerom T kosa.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Popaj
Best member 2011


Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39
Prispevkov: 410
Kraj: primorska-yeti land

PrispevekObjavljeno: 12 Apr 2011 13:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kot je že Alien reku...T komad je najboljša rešitev, saj regulator od r5 spusti skozi 0,8bar, kar je še vedno preveč za iglo in ti pri minimumu rosi pri tesnilah.
Jst imam pri 2x dvojnem uplinjaču glavno cev za povratek in odcepe za dovod goriva, pa mi pri najhujših obremenitvah ne zmanjka goriva Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.