Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Mar 2011 21:24 Naslov sporočila: swap vplinjača samurai |
|
|
Kot sem že večkrat rekel je originalni vplinjač na samuraju eno veliko sra....e. Zato ga je treba zamenjat in vreči čim dalj.
Tukaj je najbolj enostavna varianta za homemade swap. Gre pa za webra 32/34 z jugota, ki ga je dokaj izi najti in ni drag.
Zaenkrat slike, besedilo bom dodal ko bo čas.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 13 Mar 2011 21:34 Naslov sporočila: |
|
|
Maš mogoče kake mere "luknje" na kolektorju???
Koliko je lahko debela vmesna ploščica???
Yugo verjetno mora bit 1.3 ali 1.1.
Hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 14 Mar 2011 00:55 Naslov sporočila: |
|
|
saks je napisal/a: |
Maš mogoče kake mere "luknje" na kolektorju???
Koliko je lahko debela vmesna ploščica???
Yugo verjetno mora bit 1.3 ali 1.1.
Hvala |
Za mere, dobi eno tesnilo med kolektorjem in uplinjačem....bo najbolj točno
Vmesna plošča mora biti toliko debela, da imaš kam pritrdit uplinjač...torej vsaj 1cm.
Yugo 1.1(yugo 60) in 1.3 imata enak uplinjač, ni pa velik...serijsko so bili 19/? ne vem več z glave... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 15 Mar 2011 06:13 Naslov sporočila: |
|
|
Primernega so imeli jugeci 65 pred EFI motorji in mediteranka. Ostali so imeli navadnega.
Mer pa ni, mere si določiš sam takrat ko dobiš uplinjač. Tako kot je popaj napisal.
Pri iskanu primernega uplinjača je treba pazit na to da dela tudi pod večjimi nakloni. To je največji problem, še večji pa to, da to lahko ugotoviš šele potem ko si ga gor dal.....
Debelina adapterja mora bit minimalno toliko da navoji primejo in maximalno toliko da lahko še havbo zapreš.
Najboljše je kolektor navarit in popravit vendar to za večino ni doma izvedljivo, pa še drago zna biti. Zato sem dal slike z adapterjem, ker to pa lahko vsak doma izdela in ne stane praktično nič. Kakor se kdo znajde pač....Ne zahteva pa izdelava nekega znanja in posebne spretnosti.
Še pa zeloooooooo splača tole reč narest. Že zaradi porabe, da o drugem ne govorimo. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 15 Mar 2011 12:34 Naslov sporočila: |
|
|
A ta od yugiča dela pod večjimi nakloni?
Niva z original uplinjačem: če na strm klanc zapeljem vzratno, pravilno deluje.
Če zapeljem "pravilno" s prednjim koncem na klanc pa trokira in ugasne.Z solex-om je isto sranje.
Z webrom pa teh težav ni.
A je kdo dal kdaj na samuraja 1 uplinjač od alfe 33 z boxer motorjem? Sicer omenjena alfa ima dva dvojna dellorto uplinjača. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 15 Mar 2011 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Od alfe so smotani za upasat. Od Y dela brez težav, pa od tipota tudi. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 15 Mar 2011 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
Od 33 so tudi delikatni, kar se tiče delovanja...še na alfah ne delajo zmeram kot morejo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 15 Mar 2011 23:46 Naslov sporočila: |
|
|
Popaj je napisal/a: |
Od 33 so tudi delikatni, kar se tiče delovanja...še na alfah ne delajo zmeram kot morejo |
Bom kar od yugiča probu kje staknt! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 17 Mar 2011 10:09 Naslov sporočila: |
|
|
Takole zgleda pravi, z ročnim čokom:
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 17 Mar 2011 10:25 Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj se bolje vidi.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 17 Mar 2011 14:37 Naslov sporočila: |
|
|
To je od yugiča verjetno???
A imajo vsi ti uplinjači povratek bencina??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 17 Mar 2011 15:47 Naslov sporočila: |
|
|
Tale je od 1500, drgač je enak kot jugecov samo mal večje difuzorje ima.
Povratni vod nimajo vsi vendar ga ne rabiš, ker ga imaš na pumpi. Itak so redki brez povratnega voda. Punto ga nima, če se ne motim. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 19:05 Naslov sporočila: |
|
|
imam eno uprašanje ko vozim pod nizkimi obrati in dam gas ga zaliva karburator je weber 32/34 pumpa od r5 bi mogoče potrebovau povratni
vod preden gre bencin v karburator ali je kaj drugega narobe? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 11 Apr 2011 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Za to črpalko bi potreboval tlačni regulator. Sama igla v uplinjaču ne more zaustaviti tako velikega tlaka. Zadevo rešiš z T kosom. Preiskušeno deluje zadeva.
Če bi potem primanjkovalo goriva pod obremenitvijo pa zamenjaj cevi, tako da gre direktno v uplinjač, pod kotom pa v rezervoar. Oziroma reguliraj z premerom T kosa. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 12 Apr 2011 13:13 Naslov sporočila: |
|
|
Kot je že Alien reku...T komad je najboljša rešitev, saj regulator od r5 spusti skozi 0,8bar, kar je še vedno preveč za iglo in ti pri minimumu rosi pri tesnilah.
Jst imam pri 2x dvojnem uplinjaču glavno cev za povratek in odcepe za dovod goriva, pa mi pri najhujših obremenitvah ne zmanjka goriva |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|