Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 14 Apr 2011 18:49 Naslov sporočila: |
|
|
še vedno ne dela mislim da je nekaj narobe z karburatorjem ker iz
njega priteče na minuto skoraj 1 litr bencina povratna cev pa ne more
požirat provau bom zamenjat karburator če ga kje dobim
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 14 Apr 2011 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
orkodijo, a toliko
Poglej če igla sploh zapira, lahko da ni naštelan plovec ali pa je celo počen.
Če je to ok ga odmontiraj napolni komoro in ga odloži na ponk, najbolje na kos papirja ali kartona. Če bencin čez nekaj časa sam od sebe odteče potem je fuč spodnj del in rabiš set za reparacijo. To je pa teško dobit pa še drago je.
Pokliči janita, mesec ali dva nazaj so imeli enake težave in so rešili zadevo.
Je pa definitivno nekaj narobe z vplinjačem. Gorivo v nobenem primeru ne sme odtekati, tudi če bi delalo ti bo uničilo motor. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jani ORC Kanal ob Soči
Pridružen/-a: 01.03. 2011, 11:35 Prispevkov: 15 Kraj: KANAL OB SOČI
|
Objavljeno: 15 Apr 2011 06:42 Naslov sporočila: |
|
|
Sulki, Bajsi ma genau isti karburator kot je tvoj, pokličio ga. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 03 Avg 2011 13:00 Naslov sporočila: Re: swap vplinjača samurai |
|
|
alien je napisal/a: |
Kot sem že večkrat rekel je originalni vplinjač na samuraju eno veliko sra....e. Zato ga je treba zamenjat in vreči čim dalj.
Tukaj je najbolj enostavna varianta za homemade swap. Gre pa za webra 32/34 z jugota, ki ga je dokaj izi najti in ni drag.
[/img] |
A bi tak yugecov uplinjač vredi špilal z mehansko pumpo bencina???
Nekdo mi je rekel da je več oznak teh (Y)uplinjačev?
Kiri bi bil najboljši za 1.3 motor? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 04 Avg 2011 06:28 Naslov sporočila: |
|
|
Saj tudi v originalu dela na mehansko pumpo.
Išči z ročnim zauhom. Na HR forumu pravijo fantje da je tudi od charade OK. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 04 Avg 2011 10:32 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, takega z ročnim čokom sem dobil...
Sam je tip reku da obstajajo različni premeri difuzorjev...(gre se za weber z Y) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 04 Avg 2011 12:23 Naslov sporočila: |
|
|
To pa drži. Najbolj pogost je 32/34. 34/36 je super vse kar je več je pa že pretiravanje za vsakdanjo rabo. Za tekme pa ja, vse tja do 40/40 kar je pa že ekstrem za ta motor. Poraba pa se že kar občutno poveča.
32/34 je že vrh glave dovolj. V primerjavi z originalnim je okno v svet. Tako glede vožnje kot glede porabe. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 04 Avg 2011 13:52 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
To pa drži. Najbolj pogost je 32/34. 34/36 je super vse kar je več je pa že pretiravanje za vsakdanjo rabo. Za tekme pa ja, vse tja do 40/40 kar je pa že ekstrem za ta motor. Poraba pa se že kar občutno poveča.
32/34 je že vrh glave dovolj. V primerjavi z originalnim je okno v svet. Tako glede vožnje kot glede porabe. |
Točno to me je zanimalo!!! Hvala...
Bom verjetno vzel kar 32/34. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 04 Avg 2011 18:54 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
To pa drži. Najbolj pogost je 32/34. 34/36 je super vse kar je več je pa že pretiravanje za vsakdanjo rabo. Za tekme pa ja, vse tja do 40/40 kar je pa že ekstrem za ta motor. Poraba pa se že kar občutno poveča.
32/34 je že vrh glave dovolj. V primerjavi z originalnim je okno v svet. Tako glede vožnje kot glede porabe. |
Nevem kje si dobu ti te karburatorje, še men enga zrihti!
Original yugo 60 ali 65 z dvojnim uplinjačem, če mene spomin ne vara ni imel večjega od 19/23.
Jst imam na mojem od nevem katerega avta 22/25 in je super...gre za moje pojme zadosti poraba pa je normalne vožnje, ne terenske 8l, z razštelanim motorjem
Alien, maš kakega ogromnega na lagerju??? Bi rad vidu razliko v delovanju. _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 04 Avg 2011 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
Največji kar trenutno obstaja pri meni je weber 26/27.
Popay>Ti ga rentam če hočeš... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 04 Avg 2011 22:07 Naslov sporočila: |
|
|
ma ki to nabavaljaste take igrače.......z skuterjev mogoče
30/30 je imel že Fiat 850 z 850 ccm Takih imam ene par kosov sam so zame premal.
Popaj imam enega 36/36 če češ probat. Žal ne dela pod ekstremnimi nakloni. Še adapter se nekje valja zanj, če se ni zgubil. Drgač dela dobr, glih za hard pa ni.
V Logatcu ima en 32/34 za 40€, bom pogledal če imam še tel.številko od pubeca. Yugeca ima za GHD, mrbit ga še poznaš popaj. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 05 Avg 2011 14:24 Naslov sporočila: |
|
|
poznam, ma zelenga yugota, ma nimam številke...ti mi boš svojga 36/36 posodu in če dela, dobiš denarce zanj...lih po zidu ne plezam, mogoče bo delal zame _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benfl Mojster foruma
Pridružen/-a: 19.04. 2011, 19:20 Prispevkov: 87 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: 12 Maj 2012 23:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, ker karburator deluje na podtlak in motor si več kot tolko tudi ne more "vzet". Pač razmerje zrak : gorivo je optimalno 14,7:1 in motor več kot tolko tudi ne more posesat. Razen če si omisliš turbino
Pumpa skrbi samo, da je čašica v karburatorju polna in jo mora plovc še zapirat (če je paš izvedba s plovcem). V večini primerov ima pumpa daleč večjo kapaciteto od optimalne porabe motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 31 Maj 2012 08:12 Naslov sporočila: |
|
|
Še to, ko sem se ravno spomnil......charade iz prve roke
En frend z hrvaške je imel porabo čez 10, po nekaj časa neuspešnega iskanja primernega vplinjača je nataknil vplinjač od daihatsu charade.
Po njegovih besedah zdaj pokuri več kot 2 litra manj, pa nobenih težav več. Prej mu je namreč zelo teško vžigal ko je bil vroč motor in obenem zelo dolgo časa delal pod zaugom, ko je bil mrzel. Čeprav je dal veliko denarja za popravilo je bilo kmalu isto sranje.
Zdaj pravi da je zelo zadovoljen kajti bil je že na robu obupa s starim uplinjačem.
Sicer je na forumu a zelo nerad sodeluje......pravi da samo bere.
Raj teži po telefonu je pa fest mož drugače...... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|