Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 09:48 Naslov sporočila: |
|
|
Spredaj sem šel zato tak visko da zaščitim havbo ob prevračanju, pa tud ko avto ostane na strehi ga vedno prevaga naprej tak da s tem sem vsaj malo zaščitil.
Kaj češ pri tem avtu temu čemu bo namenjen je treba prvo gledat na funkcionalnost potem pa estetika. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Picpoki suzuki fan
Pridružen/-a: 13.03. 2011, 11:26 Prispevkov: 64
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 14:39 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo, lepo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 03 Jul 2011 12:57 Naslov sporočila: |
|
|
No pa sem že prišel do problema. Motor od vitare je zunaj in sem ga spojil z menjalnikom od samuraja, zgornja vijaka pašeta spodnja dva pa ne toda to že mislim da vem kak bom rešil, problem mi je nastal pri štarerju ki sta oba ista od vitare in samuraja , ampak ker je zvon menjal. zdaj malo manjši mi štartar nasede na blok motorja. Mislim da približno 5 mm me j... tak da kak to rešit, ali obojno malo pobrusim kar nebi rad delal ali paše kaki drugi ožji štarter gor ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 03 Jul 2011 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
za motor in menjalnik dat skupaj sm takole rešiu
je pa bolje izdelat vmes ploščo (adapter) da ti luža ne hodi not
štarter pa bres problema pobrusi in ti bo pasal gor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 03 Jul 2011 21:39 Naslov sporočila: |
|
|
Vmesno ploščo zlahka narediš doma. Namesto spodnjih vijakov na menjalniku daj imbus vijake in v ploščo vreži navoj. To je dbest način pa še simpl je narest. Samo pazi da bodo vijaki točno dolgi, ker ti bo sicer odrinilo menjalnik, oziroma skrivilo ploščo če boš pretiraval. Ploščo pa obvezno naredi sicer boš imel polno dreka v zvonu.
Za štarter mi pa ni jasno kako da ne paše od vitare. Meni gre gor BP. Od vitare je precej manjši kot od samuraja. Daj eno sliko štarterja prilimaj, me prav zanima kaj imaš. Lahko da je kdo na vitaro dal štarter od samuraja.
Samurajev pa ne gre gor in ga je treba mal obdelat, tudi nič posebnega.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 04 Jul 2011 07:36 Naslov sporočila: |
|
|
Koliko pa imaš debelo ploščo.
Štartar je sigurno isti kot na samuraju, vitara pa je L 98, imam pa še eno L 97 bom tam pogledal kaki je gor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 04 Jul 2011 08:04 Naslov sporočila: |
|
|
3 mm je več kot dovolj. Več kot 4 pa ne delat ker potem pridejo dodatne težave. Ploščo enostavno izrišeš tako da prekriješ vmesno pločevino od samuraja in vitare. Izrežeš potem šablono in to je to. Ker zgornja dva vijaka pašeta in je štarter na istem mestu, je simpl da bolj ne more bit.
Jaz imam dva štarterja od vitare in oba sta manjša od samurajevega ter gresta lepo gor. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 04 Jul 2011 13:21 Naslov sporočila: |
|
|
OK, hvala za ifno zaenkrat obema. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 23 Jul 2011 16:12 Naslov sporočila: |
|
|
Evo Alien slika od štartarja, levi je od vitare sicer sta pa oba ista.
Tukaj pa še kako sem rešil problem z servovolanom od vitare, zavaril sem novo ploščo - nosilec v šasijo, malo ga je treba dat pod kotom ker ni ravni tak kot pri samuraju pa luknje ima tudi drugače obrnjene za privijačit.
+ tega ta motor je malo širši pa še pumpo za servo ima čisto spodaj levo zato jo je treba prestavit malo višje da gre mimo polža.
Na drugi strani je večji altenator, ki ima 90 A. izhodne moči ker originalen ima mislim da samo 55 A, in kaj ti pomaga potem veliki akumulator če nimaš dobrega napajanja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 23 Jul 2011 19:14 Naslov sporočila: |
|
|
A imaš mogoče kak štarter naprodaj??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 25 Jul 2011 05:03 Naslov sporočila: |
|
|
Oba štarterja sta ziher od samuraja. Vitarin je toliko tanjši da se vidi na 55.555 m daleč.
Tale alternator se pa v nasprotno stran suče, mal je še zgodaj in ne vidim še 100% pa vendarle. Bom pol zvečer še enkrat pogledal _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 25 Jul 2011 18:57 Naslov sporočila: |
|
|
Altenator se prav vrti, v desno ker še je puščica gori. To sem tudi sam gledal ko sem ga prvič dal gor.
Štartarja pa imam žal 2 taka, je gdo za menjavo z vitarinim ta MANJŠIM . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 25 Jul 2011 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
Sem šel prav manuale pogledat. V vitare sta bila vgrajevana oba tipa štarterjev. Le v grand vitaro je bil vgrajevan samo manjši in močnejši štarter.
Jaz sem doslej na vitarah videval le te manjše. Ti si imel pa kot zgleda smolo da si naletel ravno na tavelkega.
Bom pol mere napisal ko premerim. Je pa ziher kake dva cm razlike v premeru in 2-3 cm po dolžini. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 25 Jul 2011 22:19 Naslov sporočila: |
|
|
ekola, samurai premer 88mm dolžina 150mm + 40mm, "vitara" premer 75mm dolžina 170mm + 40mm. + je tisti del ki je v menjalniku oziroma v zvonu in ga ne vidimo ko je štarter namontiran.
Takole zgleda razlika vizuelno:
Naj te ne motijo tiste štangice, drugače jih ni. Ta na sliki je nekaj drugega, je pa enak razen štangic.
Takole zgleda "tamali" na mojem samuraju z 1.6 motorjem:
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 30 Jul 2011 10:02 Naslov sporočila: |
|
|
Evo vse je pripravljeno za ličenje, karoserija za šprickit, šasija pa za ven popravit.
Nosilec za sprednjo vitlo,
in nosilec za vitel nazaj.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|