Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 13 Maj 2011 11:33 Naslov sporočila: Obnova skakec! predelava by GS |
|
|
No da prestavim temo sem kam spada.
Avto je L. 1995, ko sem ga dobil je bil v zelo slabem stanju ampak počasi že postaja malo lepši .Z obnovo sem začel tam nekje v začetku marca pa upam da bo končan do konc poletja.
Vzmeti so trailmaster +8cm, zadaj je ARB špera.
S kleparkimi deli sem skoraj konec ,zadaj not še pride rezerva, hladilnik, vgradni tank, akumulator in vitel nazaj.
Pol pa se lotim varnostne kletke ki pride zunanja.
In končno je prišel donator motorja in servovolana .Vitara L. 1998, 1,6 16V 100 KM .
Motorja še nisem vzel ven zato me zanima kako sklopko naj naročim in kje, ampak noter bi dal najboljšo kaj se dobi,pa kaka mora bit od samuraja ali vitare in ali je ista?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 13 Maj 2011 11:45 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj to boš za hard imel?
Na ta motor daš kar ustrajnik od samuraja - pravtako sklopko. Kje pa dobit najboljšo bo pa Alien povedal, ker jih je enkrat že spravljal iz ZDA. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Maj 2011 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
se mi zdi da bo tale skokec tako kot jotka najlepši daleč naokoli.....matkurjo maš ti enga dnarja viška
Vstrajnik mora gor od samuraja ker vitarin ne gre v menjalnik, oziroma v zvon menjalnika. Lahko uporabiš tudi lažji swiftov vendar ti ga glede na to da je avto za hard ne priporočam. Bo samurajev čisto OK, oziroma boljši zaradi večje mase.
Če hočeš dbest sklopko pa je to vsekakor centerforce. Kar je warn med vitli je CF med sklopkami.
Cene so od 250$ naprej, žal pa carina in poštnina naneseta še enkrat toliko. Pri nas je pa tam okoli 400€, kakor kje.
Za katero se boš odločil je pa mal odvisno kakšen reduktor boš imel. Čeprav bo vsaka služila svojemu namenu ampak če skrajšaš reduktor je lahko sklopka mal bolj švoh in posledično tudi cenejša.
No glede na to da je pri nas navadna sklopka tam okoli 170€ je vredna nakupa. Kupiš enkrat in ne boli te glava več......
Malo slabše sklopke so pa s poštnino in carino cca 200€. Vendar so večinoma ON-OFF sklopke.
Super sklopka vendar še nobena ni preiskušena na hardu. Pa niso toliko močne potisne kot so deklarirane. Drugače pa zaenkrat vse delajo dobro, le speljevanja se moraš mal navadit.
Pa velik je fake proizvodov. Prebarvane AISIN potisne, kar je sicer prva vgradnja v samuraih. Obljubljajo tam od 30-50% večjo moč v resnici je pa enaka originalu.
Glede trailmastra pa lastnih iskušenj nimam vendar kar sem videl pri kolegih se kaj hitro posede.....
Tukaj ga pa nad calminija ni, kar se balešter tiče......
To da boš winč in ostalo šaro natlačil zadaj je pa zelo dobra odločitev. To je velik problem pri samuraju. Itak je peresno lahka kategorija in ker je vse spredaj posledično pride do pomanjkanja oprijema na zadni osi, prva je pa preobremenjena.
Uglavnem lep izdelek oziroma kinderjajček.....skokec,skakec ali kaj že.... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Maj 2011 13:52 Naslov sporočila: |
|
|
Aja.....naj omenim še Petroworks HP sklopko. Nekaj cenejša od CF......
Sicer bo pa vsaka HD sklopka opravljala delo več kot zadovoljivo.
Pa pazi, CF sklopke so bolj ali manj brez potisnega ležaja tako da ga je treba dokupit posebaj. Dobro preberi kaj je v kompletu preden kupiš. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 13 Maj 2011 14:20 Naslov sporočila: |
|
|
Še ena izkušnja z moje strani. Jaz imam original sklopko ki je bila na predelavi pri sinterju in deluje brez problema že 7 ali 8 let dirk. Je pa res da imam reduktor 4.16:1 in gume 31col. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Maj 2011 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
ena sinterjeva dela na enakem reduktorju na enakih gumah že 4 sezone BP , medtem ko je na navadnih samurajih lani 4 dobesedno odtrgalo dol......in to po zelo kratkem času.
zdaj pa vragsigavedi zakaj se to dogaja. Ali so bile včasih boljše ali pa je kaj drugega........
Vsekakor pa pri skrajšanem reduktorju sklopka bistveno manj trpi. Tudi velikost in vrsta gum nista nepomembna. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 13 Maj 2011 17:09 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za info zaenkrat. Avto bo samo za hard, pa za v domačo hosto kjer se mu tak najslabše piše.Sklopko je zdaj na začetku že vredu kako boljšo gor dat da mam mir potem, razmerje v reduktorju pa že lahko potem spremenim če bo prehiter.Pol pa klko bodo finance dopuščale , kr hitro bo morala še sprednja špera prit, kaki tekmovalni vinč spredaj.....
Samo da ga v pogon spravim ker nimam avta za v hosto trenutno . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 01 Jun 2011 14:56 Naslov sporočila: |
|
|
Vodila za sedeža so nareta in le ti so že tudi za probo not.
Zdaj trenutno delam tank za bencin vgradni po meri,
Malo probe z vodo če dihta prej ko ga zaprem.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Picpoki suzuki fan
Pridružen/-a: 13.03. 2011, 11:26 Prispevkov: 64
|
Objavljeno: 01 Jun 2011 22:55 Naslov sporočila: |
|
|
res lepo narejeno.
Pohvale.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 02 Jun 2011 08:19 Naslov sporočila: |
|
|
Najs.
Še vedno ne vem kolk je to debela pločevina?
Pa v rezervarju ne vidim prekatov vsaj na slikah jih ni..... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 02 Jun 2011 10:08 Naslov sporočila: |
|
|
Prekati še pridejo saj še ga nisem zapr.
Pločevina za tank je 1 mm,zadaj kišta pa je ploč. 1,5 mm.
Zdaj bom začel z zunanjo kletko ki še bo imela približno 70 kg. ,tak da brez winčov mislim da ne bi smel presečt originalne teže avta, kar bi bilo super, ker v kg. je prednost Samuraja na terenu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 08:26 Naslov sporočila: |
|
|
a tako....dobr je.
Glede na tole sliko se mi je zdelo precej več......jbga ne vidim več dobru kot včasih krešem pa tudi ne
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 13:22 Naslov sporočila: |
|
|
Delo gre počasi a vztrajno naprej, kletka je končana, 25 m cevi 3 dni varjenja in končni izdelek je tu.
Kletka je snemljiva če bo koga zanimalo kak bom zdaj poštrihal avto.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 28 Jun 2011 16:34 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo,lepo
A tisto na drugi slike je orodje za zvivanje cevi??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 29 Jun 2011 00:13 Naslov sporočila: |
|
|
Najs edin tisti kravolov mi je mal tko......predimenzioniran.
Ja saks, tisto je za rore zvijat. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|