Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 01 Avg 2011 05:55 Naslov sporočila: |
|
|
najs....kakšno barvo kej misliš gor dat??? _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 01 Avg 2011 10:47 Naslov sporočila: |
|
|
Avto bo živo oranžne barve, pol pa še čez celega 2 beli črti, isto kot sedeži.
Kletka in ves spodnji del bo pa črno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 04 Sep 2011 12:41 Naslov sporočila: |
|
|
No zdaj pa je avto že po ta večjem skupaj, dal pa sem si cilj da ga spravim v pogon do te sobote da lahko grem na srečanje v Trnje ki ga pripravi ARO klub in tak kot vsako leto jim je zopet uspelo odlično.
Vrat še nimam sestavljenih pa nobena luč še ne dela ampak to še vse pride.
Če kdo misli da je elektriko lahko not spravit ko menjaš drugi motor se moti.
To je višek kablov od vitare.
Še brez kletke
Tu pa je že sestavljen po ta večjem
Ta barva mu pa že lepše pristaja
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 05 Sep 2011 10:38 Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj še par slik iz domačega terena.
In prve ugotovitve, avto je skoraj neustavljiv ta motor od vitare trga gate tak gre, moči in navora ima prek dovolj za to težo avta in mislim da razmerja v reduktorju sploh ne bom rabil krajšat, moral bom seveda zamenjat sklopko ker ta ga zdaj naj....
Alien tam ko si napisal CF sklopke to pomeni centerforce ne,nekaj sem že gledal gor, a kaj ko ni časa za internet ko je tlko dela v garaži, na EBAYU jih ni sem pa že gledal neke linke kjer sem našel najnižjo ceno 270$ zdaj če je to to.
Če ima kdo kaki link naj mi ga prilepi prosim.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 05 Sep 2011 11:21 Naslov sporočila: |
|
|
superca, mogoče bi bilo dobro še kakšne obrobe gor dat. Boš usran k prasec brez
Golenač Sandi je napisal/a: |
avto je skoraj neustavljiv ta motor od vitare trga gate tak gre, |
tega skoraj nihče ne verjame.........ko rečem da se redko kateri terenec lahko meri s kinderjajčkom na terenu me sam debelo gledajo.
Zrihtat je treba tako kot se zagre in ni ovir, no limits.....
CF je centreforce ja, najboljše kar lahko nabaviš.
Skrajševat reduktorja ne rabiš toliko zaradi moči pač pa zato da zmanjšaš hitrost. In greš čez hude ovire lepo počasi na izi. S tem se zmanjša obremenitev sklopke, manj tvegaš roling ter poškodbe in lome samega avta. Obenem je zaradi tega večji nadzor nad vozilom ko se znajdeš v čudnih situacijah ko vidiš samo nebo in nič več. Potem je pa še ekstremno spuščanje navzdol, tu ga ni čez kratek reduktor.
Drugače je s tem motorjem moči več kot dovolj. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cobalt Licence to banned
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 21:45 Prispevkov: 422 Kraj: Omiš, HR
|
Objavljeno: 07 Sep 2011 17:58 Naslov sporočila: |
|
|
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
sulki Rookie
Pridružen/-a: 24.03. 2011, 17:58 Prispevkov: 40 Kraj: Ložice
|
Objavljeno: 07 Sep 2011 18:22 Naslov sporočila: |
|
|
bravo! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 27 Sep 2011 17:58 Naslov sporočila: |
|
|
Avto je gotov po ta večjem, edino eno bistveno stvar še čakam ki sem jo že naročil in to je Calmini 4,16 razmerje za reduktor potem pa bo že ready to race.
Avto je delan samo za hard, vse na njemu je nareto tak da je čim manj lomov.
Manjkajo mi vratica predala notri pa desna plastika za kljukico odznotraj če se komu valja doma mi naj javi prosim.041 869-383.
Pa še to, če ima kdo željo po nakupu je tudi naprodaj, ampak le za pravo ceno drugače pa ostane doma .
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 27 Sep 2011 18:53 Naslov sporočila: |
|
|
Lep in odličen avto, kaj naj rečem drugega....vrjamem pa da je tudi cena prava me pa matra zgolj firbec, kolko taka reč košta, če ma človek denar...če mi sploh poveš lahko tudi na ps
lp _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 18:11 Naslov sporočila: |
|
|
Zobniki so prišli iz ZDA, so že vgrajeni(Calmini 4,16) in že služijo svojemu namenu.
Če koga zanima, naročil sem jih direkt na Calmini, čakal sem 3 tedne da je prišel paket, vse skupaj pa me je prišlo 660 EURO, od tega je 400 mat., 130 EURO je poštnina ,130 EURO pa je davek in carina . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 17 Okt 2011 18:16 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 16 Sep 2012 19:26 Naslov sporočila: |
|
|
No po nekaj časa se zopet oglašam v tej temi. Avto služi namenu, samo počasi še bo treba sprednjo špero vgradit.
Zadaj je ARB , ki bi ga najraje dal naprej zadaj pa bi dal neko avtomatsko 100 %, tu bi zdaj rabo pomoč kaj naj vgradim. Na calmini strani sem gledal ta izdelek (LIMITED SLIP DIFFERENTIAL UNIT) to mislim da bi kr blo.
Glavni razlog zakaj še ne dam ARB spredaj je cena.
Lahko bi seveda zadaj kr direkt zavaril,avto je lahki, samo kaj vem, nimam ga samo za dirke.
Hvala za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 17 Sep 2012 08:37 Naslov sporočila: |
|
|
LSD ti ne bo kaj preveč pomagal, pa še poceni ni. Tudi dobit ga ni prav izi.
Imaš pa na izbiro locker, 100% špera (kot zašvasano) za cca 150$. Pol je še avtomatska 100% za 250 ojrov. Ali pa kitajca, kopija ARB, za cca 400- 450 ojrov.
LSD je dober za registriran avto, lažji offroad, in predvsem za pesek in sneg. Na hardu je pa premalo. Dobi se tudi močnejši vendar je dražji od ARB špere. Že tako je cena od 600$ naprej, če se ne motim. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 17 Sep 2012 08:47 Naslov sporočila: |
|
|
Glej sej če nebo druge bom tak dal ARB not.
Daj mi prosim o tej avtomatski za 250 EUR malo več razloži, kje jo dobit pa najbolj važno če je zakaj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 17 Sep 2012 10:43 Naslov sporočila: |
|
|
Uredu je. Slabost je pač da nimaš nadzora. Tako da ni ravno za cesto primerna. Če pozabiš da jo imaš na mokri ali zasneženi cesti zna iti po svoje.
Za teren pa OK. Deluje pa leta BP, le mal čudne zvoke je slišat iz difa ko vklaplja.
Veliko jih vozi s tem. Od forumašev jih imata na samuraju driver in kloshar. Avstrijcev je morje, ki imajo to na wranglerih in čirokijih.
Dobiš jo na nemškem ebayu za 250. V zda so cenejše, vendar s carino in poštnino si tam tam.
Vsekakor jo daj na zadnji dif. Če je spredaj ti bo, glede na tvoje gume, lomilo homokinetične. Ker pač vklaplja glede na zdrs, torej tudi ko imaš močno navita kolesa. Medtem, ko pri ARB lahko izklopiš in s tem preprečiš lom. Zadaj ni nobenih problemov z avtomatsko. Za spredaj pa rabiš chromoly akse, to je pa spet velik strošek. No, saj jih rabiš neglede na vrsto špere, ampak pri vklopljivih pač ne uporabiš špere, če oceniš, da obstaja možnost loma.
Že tako jih boš verjetno rabil. Zadnji ARB ne bo šel naprej brez drugih aks. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|