Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 17 Sep 2012 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
E super, bom pogledal malo po ebayu, se pravi je pa to boljše ko pa da skupaj zavarim. Meni je samo važno da je 100%, pa še kar nekaj pacientov imam ki bi to imeli, ker ARB je enostavno predrag.
Za spredaj pa vem da moram dat chromoly axe, to so mi že pubeci hardisti povedali, te axe naj bi imele 26 zobov, tak kot zadaj in pol mi paše ARB odzadaj naprej, vsaj upam da bo vse pasalo kronski zobnik pa druge stvari...
Hvala zaenkrat za info, če pa ne najdem na ebayu še bom vprašal za kontakt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 17 Sep 2012 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
Tut jaz bi ti priporočil to "klackalco" oziroma Lock right blokado. Imaš dve različni, ena je dražja, ena cenejša. Razlika je v tem da moraš pri cenejši porabiti tista dva zobnika od diffa v katera je vtaknjena polosovina. To pomeni da je naleganje zob zelo dobro ker so grobi, zaradi tega blokada redko popusti v ovinkih. Se pa zaradi tega kasneje obrabi.
Pri dražji je ravno obratno. Tista dva zobnika dobiš zraven in imata nižje in bolj goste zobe. Zaradi tega blokada v ovinkih lepše in bolj učinkovito popušča. Se pa hitreje obrabi. Ko se blokada obrabi, nezdrži sile tudi pri vožnji naravnost in začne kar preskakovati. Meni je dražja zdržla cca 4-5 let dirk, sedaj pa imam par let cenejšo. Še eno razliko sem opazil.. Pri dražji je večkrat polomilo tiste vzmeti in bolcne v blokadi, pri cenejši se mi to še ni zgodilo. Je pa res da je bila tudi razlika v proizvajalcu. Prva - dražja je bila od Detroid locker, sedaj pa imam Lock right.
Če ne rabiš avta za po asfaltu lahko vzameš kar to cenejšo izvedbo, se bo vrjetno boljše obnesla.
Če rabiš chromoly akse imam jaz ene nerebljene naprodaj, lahko jih pa zamenjam za ARB pa ti zraven dodam še eno klackalico
Lp Rok |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 18 Sep 2012 07:32 Naslov sporočila: |
|
|
No še ena lepa razlaga.
ARB ne dam stran ker ga bom sigurno dal naprej, za axe se pa slišiva bi jih vzel. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 04 Okt 2012 08:02 Naslov sporočila: |
|
|
Par slik od predelave zadjih zavor na diske.Diski naj bi bili od dana 30 sprednji ampak klko sem jaz gledal so isti kot sprednji na samuraju, čeljusti sem dal od megana 2, nosilec sem pa sam naredil. Zajle za ročno sem že tak mel predelane zdaj sem jih samo skrajšal, lajtngo gumjasto zadaj sem dal od patrola na 2 razvoda, bakrene cevi pa je treba dat nove.
Ankerplato je treba odrezat da drži axo not, pa boben je treba odstružit da mamo nosilec za disk.
V glavnem kr nekaj je za predelat, če bi vedel da bo tlko jebarije nebi šel delat, bi rajši vsake tlko cajta dol vzel boben pa ven očistil .
Pa še pazit je treba na felno, jaz mam distančnik gor pa še okoli obrnjeno felno pa je glih tlko da gre mimo klešč.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 04 Okt 2012 08:08 Naslov sporočila: |
|
|
Kardan zadaj mam od Patrola TR z dvojnim križom, sprednji pa še čaka na menjavo, samo tam pa je zopet treba predelat celo prečko na šasiji da bo šel not.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 04 Okt 2012 08:11 Naslov sporočila: |
|
|
Ala še to okoli kardana, da nebo gdo mislo da ga samo gor zašraufa, treba je naret distančnike nove na vsaki strani, pa skrajšat ga je treba za 2cm. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 22 Dec 2012 11:39 Naslov sporočila: |
|
|
Božiček je prišel malo predčasno ,
vitel 8274 z novim motorjem 7.5 KM, novi štrik + uvodnica in močnejše axe spredaj .
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SiMoN` suzuki fan
Pridružen/-a: 08.05. 2011, 19:03 Prispevkov: 56 Kraj: Maribor
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 24 Dec 2012 16:22 Naslov sporočila: |
|
|
Jetako, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 24 Dec 2012 17:05 Naslov sporočila: |
|
|
Že tako na mizi je lepo, kaj šele, ko bo vse na avtu _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 28 Dec 2012 17:15 Naslov sporočila: |
|
|
Winch namontiran.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Golenač Sandi Best project 2011
Pridružen/-a: 03.05. 2011, 15:46 Prispevkov: 51 Kraj: Pohorje
|
Objavljeno: 30 Dec 2012 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
Vitel dela dobro tudi pod vodo , imel sem pa vode tlko v avtu da sem še tazadnjo imel mokro.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 30 Dec 2012 19:28 Naslov sporočila: |
|
|
preveč dobro ste pokrpal moža, še voda ne gre več od njega _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|