S U Z U K I   4 X 4 Seznam forumov S U Z U K I 4 X 4
Suzuki 4X4 owners & fans forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




primernost samuraja za hard
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Suzuki off road
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 12 Okt 2011 13:30    Naslov sporočila: primernost samuraja za hard Odgovori s citatom

Matej je napisal/a:
tomaž96 je napisal/a:
Tudi ceuga lahko, samo jst bi daw notr močnejši motor primiren tudi za hard.


Za hard izak potrebuješ drugediferenciale, podvozje.....

tako da v bistvu rabiš samo karoserijo


Tole me pa mal preseneča......lahko pojasniš Matej? Zakaj naj bi potreboval druge dife in podvozje.

Če bi rabil samo karoserijo pol je vseeno če nabavi kaj drugega, ker potem to itak ni samurai niti ima neki smisel....
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matej
suzuki fan


Pridružen/-a: 29.08. 2011, 12:30
Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2011 11:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

močnejši motor rabi močnejše diferenciale, pa kardane pa reduktor........

sej se da hard vozit tudi z original samurajem, zgoraj napisano pa velja za konkurenčen hard avto.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2011 13:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no tole pa ne drži vode, podvozja ne lomi motor ampak gume, oziroma predimenzionirana velikost koles.

Glede konkurenčnosti na hardu pa naslednje: zadnjih nekaj let je državni prvak samurai, v Veldnu letos je na hardu ki ga pri nas ni mogoče narediti, ker se ga ne bi nihče udeležil ker je prehud je bilo prvih pet samurajev, drugi so itak odstopili zaradi lomov. Vsi so imeli original podvozje. Modificirano ampak original.
Lilatage 2011, zmagal skoraj stock samurai. Konkurenca cca 70 vozil, od tega nekatere skoraj profesionalci.
Kartnentrophy, vedno je pri vrhu vsaj en samurai.....teško bi našli tekmo kjer ni samuraja. Ni zmagovalni avto ampak o nekonkurenčnosti ali neprimernosti je neumnost govorit. Če bi bilo tako jih ne bi bilo poleg jepov največ na hardih.
Na vzdržljivostni tekmi je jimnny namahal vso konkurenco, s svojim podvozjem in 120 KM motorjem. Prav zato ker so imeli najmanj okvar in lomov.

Lahko poveš kaj je oziroma kateri pa je konkurenčen avto za hard??
Ali naj to pomeni da drugi ne lomijo polosovin, difov in reduktorjev.......
Prav to je narobe kar ti praviš, ko fantje delajo frankenštajne in mislijo kaj so naredili....nič niso naredili še tisto kar so imeli so zajebali. Ja pol je pa samurai zanič, jasno. Mar naj rečejo da oni pojma nimajo.....neeeeeeee kje pa. Natakne kamionske gume pol pa jamra kuk je zanič vse skup, pa kolk se lomi pa kvari....ja jasno da se matkurjo.
Samurai ima edino prednost pred konkurenco da je majhen in lahek ter da je zanesljiv in enostaven. Če mu to vzameš nisi nič drugega naredil kot zjebal avto in samega sebe.
Tisti ki pa pričakuje da bo iz samuraja naredil nek hud stroj se pa moti oziroma pojma nima. Pust pri miru in pojdi kupit wranglerja. In to je to, ni treba tople vode odkrivat. Pol boš pa videl kaj se pravi lomit in kaj so stroški.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Popaj
Best member 2011


Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39
Prispevkov: 410
Kraj: primorska-yeti land

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2011 15:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, moram se strinjat z Alienom...pogoni in difi se lomijo zaradi gum, zdej če natakneš ogromne, pol velja poseči po kaj močnejšem, čeprav ne vidim razloga za več kot 33 na samuraja. Pa še to je že veliko... Very Happy

Bom reku tko....z svojim samurajom, ki je popolnoma original od motorja do pogonov in podvozja, z tem da so blažilci milo rečeno v ku*cu, eden celo manjka, ena lisnata vzmet pa je od fičota, sem prevozil offroad progo, kje ne bom imenoval, da ne bo kakih zapletov, ni extrem je pa nekaj in sem od konkurence 11 vozil končal 5. Drugo ali tretje mesto je tudi zasedel samuraj Wink
_________________
Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Bunny
suzuki fan


Pridružen/-a: 25.06. 2011, 01:04
Prispevkov: 83
Kraj: Dolina Vipavska, dolina prekrasna

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2011 15:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pomojem ni problem v primernosti oz. knkurenčnosti avta, mož za volanom in oni zdraven pa lahko nardita razliko...če mwž nejma jajc jebeš dife in kajvemkakšn cigumigu...moje mnenje Laughing
_________________
Ma me namwrjo tolku malu plačet, kokr malu jst loh dejlam!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2011 18:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hja, pri off roadu je mal jeba glede tega.........preveč jajc in premalo pameti je pa še slabš. Sicer zna biti atraktivno ampak je summasumarum rezultat posledično slab......poleg tega pa tudi velka jajca ne pomagajo kaj dosti če jih nimaš s čim pokazat. Ravnopravšnja mera jajc, avta, pameti in znanja ter predvsem iskušenj je zmagovalni recept.

Popaj je napisal/a:
čeprav ne vidim razloga za več kot 33 na samuraja. Pa še to je že veliko... :


Ne pa ampak že preveliko. Samurai oziroma njegovo podvozje brez problema prenese tam do 31 pol je pa že jeba. Seveda pogojeno tudi z vrsto in širino gume ter seveda voznikom. Ni vseeno a kar naprej vozi z vklopljeno prednjo špero ali jo vklaplja po pameti in samo takrat kadar jo res rabi.
No sploh je pa nasplošno napaka nevem kakšno dvigovanje in ne vem kako velike gume. Sploh ni res da je avto zaradi tega boljši, kvečjemu slabši. Mogoče v kakšnem segmentu res pride do izraza vendar uglavnem ni to to. Več zgubiš kot dobiš. Stereotip pač, pa všečnost na pogled in nič drugega.
Glede nekonkurenčnosti in neprimernosti pa ne rabim izgubljat besed. So vsepovsod prisotni tko da ni kaj. Nekonkurenčni so tisti ki jih ni, ali pa pridejo enkrat pol jih pa ni več.
Najboljši dokaz za vse tole kar govorim je ekipa NTV z jimnyjem. Dobra ekipa, malo predelan jimny in to je to. Razturajo, CT, Berlin-Breslau in podobno....zakon. Pa frajerji vozijo na 30 gumah, jimny registriran in se vozijo tudi tako, po cesti.
Konec koncev, poglejmo rezultate letošnjega CT. Kje so bili največji dasoti in favoriti.....odstop. Favoriti že, ampak samo po izgledu in na papirju. Na terenu je pač real life in samo to šteje. Končni rezultat šteje in vsi izgovori in čeji so iz trte zviti......
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 13 Okt 2011 18:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tule je res prava ekipa in primer kako in kaj početi z samurajem.
http://www.youtube.com/watch?v=VDep9vjHhNk

Če pogledamo konkurenco ni kaj zgubljat besed o primernosti. Bolj bi se dalo debatirat o tem kakšne neumnosti nekateri počnejo z njimi in kakšne svisli delajo iz njih. To da ga ne marajo je pa jasno....jaz bi ga tudi pljuval če bi imel avto za 50+K€ in bi me pol mali neugledni kinderjajšek namahal k pr norcih. In to je to......pfej jebenti, šajtrga mala.
Če se pošalim bi rekel: kinderjajčke je treba prepovedat, drgač tavelki sploh ne pridejo do izraza Mad

Aja, matej še to. Lani sem vozil z dvema italijanoma, ki sta imela motorje s po 150 KM (po njunih besedah). Podvozje original, tudi dvignjeno nič. Po luftu sta letela z njimi, polomila nič. Gume 30. In to je to.....trikrat lahko ugibaš kateri avto je zmagal na tekmi he he....
No saj v končni fazi nima veze, sam kaj čmo, tko je. Na žalost mnogih....
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matej
suzuki fan


Pridružen/-a: 29.08. 2011, 12:30
Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2011 07:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

še dobro da imam jimnyja Very Happy
pa še s trailmaster podvozjem Very Happy
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2011 18:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no, zdaj samo še preme in reduktor zamenjaj z močnejšimi in to je to Mad

Kok si dal za podvozje???
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matej
suzuki fan


Pridružen/-a: 29.08. 2011, 12:30
Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 14 Okt 2011 21:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alien je napisal/a:
no, zdaj samo še preme in reduktor zamenjaj z močnejšimi in to je to Mad

Kok si dal za podvozje???


100€ samo za amortizerje 2 mesca rabljene
vzmeti imam original podložene
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 23 Okt 2011 23:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dobr si ti to skos pršu......

Oprimernosti ali neprimernosti samuraja za hard pa mogoče en svež podatek. Na najtežji hard tekmi daleč okoli (poleg CT) WILD BOAR WALLEY CHALLENGE 2011 je na štartni listi kar 7 kinderjajčkov.

NO PILOT CO-PILOT CAR CONTRY
AWD CSABA BOROS JEEP WRANG. HU
2. HRVOJE BARTOLIĆ BORIS KUŠ DEFENDER HR
3. ALEŠ GOLJA MITJA PASAR SUZUKI SLO
4. SANDI BLAŽEVIĆ SEBASTJAN RAŽMAN DEFENDER SLO
5.
6. WALTER SCHUMACHER BERTRAM PANSY JEEP TJ A
7. OLIVER MAURHART ROLAND BRUDER SUZUKI A
8. CHRISTIAN SCHELLANDER PETRA SCHELLANDER JEEP YJ A
9. MARIO ECKHARDT CRISTIAN DROSS JEEP YJ D
10. MARCO SPARPAGLIONE DAMIANO D'AMBROSIO SUZUKI I
11. UROŠ JEREB NEVEN KUHARIĆ JEEP TJ SLO
12. MIRAN KOKELJ MATJAŽ TERAN DEFENDER SLO
13. PREDRAG VINKOVIĆ MARTIN KOSIK RATRAK HR
14. JANEZ KRIVIC DARKO GORIUP PUCH SLO
15. ARTURO BIAGIONI GABRIELE CALICETTI SUZUKI I
16. LORENZO SAVINI ROMEO MANZAN LAND V8 I
17. DANIELE FROSUTTO MARCO DEL PICCILO JEEP DEER I
18. BART VAN DIJK JEROEN WAANDERS COMANCHE NL
19. LOET DE HEIJDE JAN VAN LOKVEN JEEP MB NL
20. RAIMONDO DE GROOT HANKS DONKERS JEEP CJ7 NL
21. MARTIJN VAN ALPHEN ANDRE VAN ALPHEN G. CHEROKEE NL
22. JOSIP RADOVIĆ MASIMO BENČIĆ JEEP HR
23. MARTIN STAMPFER TOMAS GRUBER G 500V8 A
24. ROK ERJAVEC ERIK VONČINA SUZUKI SLO
25. FRANS VAN ESCH ERIC HARTJES NISSAN . NL
26. JOOP BARTEN JORIEN NELISSEN LAND ROVER NL
27. MASSIMILIANO FAGGIANI DENIS DEVETAK SUZUKI SJ I
28. HARALD SEYFRIED CHRIS NELLER JEEP YJ A
29. ROBERTO MAZZEGA MORENO SEGAT JEEP TJ I
30. LUCA PEDROTTI MANUEL RE NISSAN GR I
31. RONI FERRO PAOLO CERNIVANI SUZUKI SJ I


In tak procent udeležbe kinderjajčkov je bolj ali manj na vseh hard tekmah. Oziroma kar na vseh, tudi na brzincih in softih jih ne manjka.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Popaj
Best member 2011


Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39
Prispevkov: 410
Kraj: primorska-yeti land

PrispevekObjavljeno: 24 Okt 2011 21:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je Suzuki forum, zato smo privrženci tega foruma, ali pa vsaj tisti ki smo mahnjeni na ta mali jajček po večini trdi in ne slišimo(ali pa nočemo Surprised ) komentarjev, ki nam niso všeč!! Mad
Suzuki je zakon!!!! Confused Confused Confused



Laughing
_________________
Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matej
suzuki fan


Pridružen/-a: 29.08. 2011, 12:30
Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2011 11:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Popaj je napisal/a:
To je Suzuki forum, zato smo privrženci tega foruma, ali pa vsaj tisti ki smo mahnjeni na ta mali jajček po večini trdi in ne slišimo(ali pa nočemo Surprised ) komentarjev, ki nam niso všeč!! Mad
Suzuki je zakon!!!! Confused Confused Confused



Laughing


tako je Very Happy Very Happy Very Happy

no v nedeljo v brdih pa sem res spoznal da je samurai/jimny brez konkurence Neutral Neutral
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 25 Okt 2011 11:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

he he še marsikaj boš spoznal, če ga boš le dalj cajta imel in mu dal šanso da ti to pokaže Wink
Pa ne se duvat z jimnijem, to je še vedno čist navaden kinderjajček oziroma samuraj, samo takmašen gvant ma oblečen.

Very Happy Very Happy


Popaj je napisal/a:
tisti ki smo mahnjeni na ta mali jajček po večini trdi in ne slišimo(ali pa nočemo Surprised ) komentarjev, ki nam niso všeč!!


ma smo še najbolj tolerantni od vseh glede na to koliko gnojnice se zliva po najmanjšem terencu........tisti ki vedo kaj zmore kinderjajček to delajo iz strahu in nevoščljivosti obenem jim je pad častjo da bi se prevažali okrog v gajbici. Ostali ki jih je večina pa iz neznanja oziroma nepoznavanja.

Jbg, nekateri pa pač ne moremo brez njih pa tudi če rečejo da je drvarnica..........
Konstruktivna kritika je pa vedno dobrodošla, vsaj vemo kaj so japonci zašuštrali tak da pol to popravimo oziroma naredimo boljše od japoncev.

Drgač bi bil jaz tudi jezen če bi imel avto za 50K€ pol gre pa kišta za jurja mem oziroma zmore več Mad Mad Mad
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 04 Nov 2011 11:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Še en zanimiv podatek za vse ki imajo slabo mnenje o kinderjajčkih:
Na eurotrialu (evropsko offroad prvenstvo) sodeluje cca 150 ekip iz 11 evropskih držav. Od tega je 56 suzukijev, ki tekmujejo v vseh kategorijah. Se pravi več kot tretjina.
Kot zanimivost naj povem da je na teh tekmah vitel prepovedan in ga sploh ni na avtomobilih.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Suzuki off road Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.