|
S U Z U K I 4 X 4 Suzuki 4X4 owners & fans forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 16:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ja z vijačnimi vzmetmi to zelo teško izvedeš, al pa vsaj ne tako kvalitetno kot se da to naredit iz plinskimi vzmetmi, oz sploh ne vem če se njim tako reče ker je vse en sam amortizer. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 17:27 Naslov sporočila: |
|
|
Ja itak, veliko lažje nastavit, veliko več prostora in veliko manj šare in problemov. Sam solde je treba imet za pravo stvar. No saj štirje dobri amortizerji in štiri dobre vzmeti tudi niso ravno poceni.
Ne najdem tistega videa kjer en ful šiba ne večjem bočnem naklonu nek se je zgubil....
Tale mal pokaže.
http://www.youtube.com/watch?v=w60uCaxbgxg&feature=mfu_in_order&list=UL
Vidi se kako drugače deluje avto, pritisk na klančini je večji, gajba ostane dalj časa naravnost, dobra artikulacija na drugi strani, pa pomaga, da podpira avto in je kolo čim dalj na tleh. Če artikulacije ni, prej ostane kolo brez stika z podlago in ni druge kot da gre gajba za njim. Torej se veliko prej zvrnemo.
Tule na pajeru se fajn vidi:
http://www.youtube.com/watch?v=W2VQPY0ocAg
S tem da je tale očitno pretiraval in je premehek. Kar mu sicer nekaj prinese na terenu vendar je pa mrzel pri vožnji. Tule, kjer bi pajero moral kinderjajčke pojest skor za malico, je pa mrzel zaradi nestabilnosti.
http://www.youtube.com/watch?v=W2VQPY0ocAg
No saj ima tudi na terenu nekaj težav zaradi tega. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
he he 80 na uro na offroadu zna bit že občutek kot v F1, sploh če si v koleštrbi kot je kinderjaček. Tle pa ni kaj narest, majhna medosna, majhna masa......nimaš kaj.
Tako kot pri kartu, pelješ 40 na uro občutek pa kot bi šlo sto ....
|
80km/h na asfaltni cesti sem mislil na terenu je že 20km/h naglca |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
Kot sem reku...cena odličnega klinderjajčka |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
AŁIEN...Kok dni prej se morm pa jst najavit, da dobim sovoznikov sedež v uporabo?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 19:29 Naslov sporočila: |
|
|
Mojga sem razstavil, za vsak slučaj, da se ne morem vozit. Če ne bo nič pri hiši narejenega.
Zdaj sem pa v dilemi, al ga skup vreči za bolteza ali ne. Če ne bo harda brez vitle pol je brezveze se matrat.
80km/h na asfaltni cesti sem mislil na terenu je že 20km/h naglca [/quote]
sej si tut mona ejga, na forumo o kinderjačkih ti vožnja po asfaltu pride na misel ajojprejoj.....
No saj zna kot sneta sekira letet tudi po cesti, vendar ni temu namenjen. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
Tukaj je še en primerek z slabo artikulacijo:
http://www.youtube.com/watch?v=hwg2Mjp9Xps&feature=related
Vse je v fiziki. Fizikalni zakon je, da so pri bočnih nagibih kolesa na klančini bolj obremenjena. In to se da iskoristit z dobrim podvozjem. Poleg artikulacije mora tudi dobro požirat grbine in naravnine. Vsako skakanje in odbijanje pomeni da bomo v trenutku spravili avto iz ravnovesja. Ko prestopi mejo kjer ni več vrnitve je konec.
To ve vsak, ki je kdaj probal na roke prevrniti avto. Zelo teško ga je dvignit, vendar ko je na meji in v ravnovesju ga lahko držimo z enim prstom na dveh kolesih. vendar ga najmanjša sapica lahko prevrne na eno ali drugo stran.
Tako ima zelo velik vpliv tudi vse, kar imamo na strehi. Večjo težo imamo na strehi prej se bomo zvrnili, kot tudi z višjim avtom. Na tekmovalnih avtih je treba imeti teške stvari, ki jih vozimo s seboj čim nižje. Opremo, jaka, rezervno kolo sploh itd. Pri kinderjajčkih se to sploh pozna, ker je lahek in ozek.
Ker nima simetričnih aks in še rezervno kolo je na desni tam kjer so tudi diferencijali se že to pozna, in se na eno stran hitreje obrne okoli kot na drugo. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Mojga sem razstavil, za vsak slučaj, da se ne morem vozit. Če ne bo nič pri hiši narejenega.
Zdaj sem pa v dilemi, al ga skup vreči za bolteza ali ne. Če ne bo harda brez vitle pol je brezveze se matrat.
80km/h na asfaltni cesti sem mislil na terenu je že 20km/h naglca |
alien je napisal/a: |
sej si tut mona ejga, na forumo o kinderjačkih ti vožnja po asfaltu pride na misel ajojprejoj.....
No saj zna kot sneta sekira letet tudi po cesti, vendar ni temu namenjen. |
Gre se zato, da svojega bi rad uporabljal(nekoč ) tako na cesti, kot tudi na gmajni....in, ja vem...eno je z drugim skregano, ampak iščem idealo za oba terena.
Povem po pravici, da pri mojem(originalnem) pogrešam le malo več artikulacije in seveda mehkejšo podvozje. Vse ostalo se človek navadi da nima
Največi problem je pri artikulaciji z listnastimi vzmetni...naj še dodam da stabilizatorja ni več. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
Saj to se da. Z posebno oblikovanimi vagami, ki obenem še varujejo baleštre pred lomom ali pa še več z revolver vagami. Artikulacija se poveča, avto je pa pri normalni vožnji na normalni višini.
Meni pri tem ni všeč to da ko se to odpira vzmet ne dela več, in pride do prostega visenja. Ubistvu ostanemo samo na amortizerju.
Problem pri samuraju je ker so baleštre majhne. Če greš sprengat ali montiraš druge z večjim radijusom pa je avto trd k svinja.
kakorkoli obrneš skače, če skače pa izgublja oprijem, uhaja iz smeri, in celo odbije, da se zvrneš če pretiravaš.
Je pa še ena opcija, da se rešiš balešter za vse čase. Nabava SJ80 ali jimnya. Tam so potem te reči veliko bolj enostavne. No pri SJ80 je še mal problema k je mal smotano narejeno spredaj, medtem ko je to pri jimnyu popravljeno. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Takole gre pa pri zaresnih strojih
http://www.youtube.com/watch?v=Swp8MCWAsow&feature=related
Seveda pa samo amortizerji niso dost, nič manj ni pomembno samo podvozje. Tudi skrajšano prestavno razmerje, da svoje in ne služi samo povečanju moči. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 22:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ja tega se zavedam, da sama listnata vzmet, v določeni situaciji, samo še "visi" tam...
Pa sem zej malo gledal po netu...te revolver shackles....
In sem našel nekaj zanimivega...
Torej, opisat z besedam ne znam, ker bo ratala klobasa, bom probal pa postavit uprašanje z slikami
torej...poznane so mi oblike z druge slike, ki pa je že z slike razvidno, da zviva samo listnato vzmet.
Prva je veliko bolje preštudirana različica...
Vprašanja:
-Kje pa se to dobi? Ebay?
-Taka zadeva se najbrž ne da več homologirati?
-Koliko potegne vse to za sabo? (predelava zavornih cevi? problem kardan?)
-Spet, kako veš kakšne amortizerje izbrati(na trgu seveda, da se da homologirat), da bo imel dovolj hoda za neovirano delovanje revolverskih vag? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 22:27 Naslov sporočila: |
|
|
Mater, že ko berem svoj post, se zdim sam sebi smotan
Če bi to napisal, kdo drug, bi ga takoj na licu mesta ocenil z, "še en, ki bi rad z svojega samuraja naredil samohodko"
Ampak, res dostikrat doživim, da ne gre naprej, ker pač artikulacija ne dopušča, posledično se kolo dvigne, kot noga psu, ko gre scat, in seveda, se zavrti v prazno in tukaj je konec veselja
trenutno je to max.
(OPOZORILO: ne sekiraj se zaradi gnilobe....zdej so že 2x večje luknje ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 11 Feb 2012 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
Popaj je napisal/a: |
(OPOZORILO: ne sekiraj se zaradi gnilobe....zdej so že 2x večje luknje ) |
Kaj se pa matraš pol, daš obrobe dol in mal porežeš blatnike, pa bo takoj večja atrikulacija. Vsaj za videt optična prevara.....
Ma kaj pa vem, jaz imam nekak odpor do tega, čeprav vidim da tele kamikaze to furajo in jim špila.
Osebne iskušnje nimam. Leta 2007 na tekmi v Sl. Bistrici je en prišel na tekmo z revolver vagami. No v prvem jarku nekaj metrov od štarta je tisti samuraj obtičal. Vage so se zapletle on ostale odprte na enem kolesu
Že dolgo sicer vem, da je bilo tisto šalabajzersko narejeno (je bilo kar z silvertejpom zalimano, da se ne obrnejo v kontra smer) ampak nekak mi po tistem ni nikoli prišlo na misel, da bi ene probal, čeprav sem jih potem videval na avtih v nemčiji. Ker smo pa bili z navadnimi vagami na tekmi pred njimi, me spet ni zanimalo. Poražencev pač ne gre kopirat.
Je pa en kolega predratkim naredil in artikulacija se je povečala kar precej.
Je pa to itak problem vseh terencev in večina se potem odloči za vgradnjo vsaj ene blokade.
Zdaj ravno delam take vage, ki ščitijo baleštro pred lomom, pa bom probal ene revolverske spacat, če se mi bo dalo, za probo. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 11 Feb 2012 18:52 Naslov sporočila: |
|
|
Maš kakšno sliko, tega pred lomom, nekako nimam prestave kaj je to?
Tole mogoče, al ne?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 11 Feb 2012 21:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ni tole. Tole kot vidim pomeni, da vage sploh ni. Mogoče je shackle reverse narejen. Ker brez vag ne bi šlo. In tole je, kot je videt, fiksno in ni gibljivo.
Tiste so take trikotne približno ali pa kot ena lunca. Point je v tem, da drugače normalno deluje samo v primeru naleta z vago se vaga zadaj nasloni na šasijo in s tem prepreči nadaljni pritisk na baleštro ter lom baleštre.
Tule je en k mal po boku pelje. Neke ekstremne artikulacije sicer ni videt, ima pa kar dost.
http://www.youtube.com/watch?v=XJwxn9_pHno&feature=related _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|