|
S U Z U K I 4 X 4 Suzuki 4X4 owners & fans forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 08 Feb 2012 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
Tudi pri bolgarih se dogaja
http://www.youtube.com/watch?v=RRlb5z_X6NU&feature=related
Če za moje vzmeti pravijo, da so od kemičnega svinčnika, kaj bi šele za te rekli _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 08 Feb 2012 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
Hahahhahah, ampak to je pa res smešno za videt!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 09 Feb 2012 00:09 Naslov sporočila: |
|
|
Prav res sam špila pa....
Tale je pa skopiral moje novo podvozje mamico mu
http://www.youtube.com/watch?v=XGPkZJ2Q_7o&feature=related
Zdaj moram pa prav res pregledat, če niso kakšne kamere v moji delavnici. Ja fak no.....še fertik ni pa moram že nekaj novega pogruntat. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 09 Feb 2012 16:49 Naslov sporočila: |
|
|
Mater, ko gledam te gibčne samuraje, me ima ful, da bi imel tako podvozje, samo, kaj ko ga na trgu ni, pa da paše ko ata na mamo in to z vsemi papiri??...no, če slućajno obstaja, je najbrž pa dražje kot 2 samuraja skupaj... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 09 Feb 2012 21:41 Naslov sporočila: |
|
|
Prepričljivo, sam na nobenem od teh posnetkov ni pokazano kako se pa ti avti peljejo po bočnem nagibu... Verjetno zato ker se sploh ne morjo kej dost |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 09 Feb 2012 22:24 Naslov sporočila: |
|
|
No, zdaj si me pa kar presenetil s tole izjavo. Kako naj bi se pa obnašal?
Jaz se zdaj peljem bočno tam kjer si prej nisem upal niti pomislit da bi šel z originalnim podvozjem. Šipa na vratih skor do tal pride, pa še vedno nobene panike.
Kaj zmore tole navadno podvozje? Vidiš da je gajba skor naravnost.
http://www.youtube.com/watch?v=aWca5b_a7io&feature=related
Ze davno je okoli če bi imel originalno podvozje. Takole kot tale:
http://www.youtube.com/watch?v=61PptXtAIoE&NR=1&feature=endscreen
Z onim podvozjem je tole peljat šala mala, ta se je pa koj prekucnil in je bilo zadnje kolo takoj v zraku.
Je pa zelo pomembna trdota podvozja za bočne nagibe. Za dober rezultat more biti res dobro preračunano. Baleštra nikoli ne more takole delat.
Nekje imam posnetke vožnje, bom probal poiskat.
Popaj je napisal/a: |
...no, če slućajno obstaja, je najbrž pa dražje kot 2 samuraja skupaj... |
Ja tam nek je.....za enega dobrega samuraja ali pa dva mal slabša.
Sicer je pa tam nekje 800 ojrov dost, če sam delaš. Tudi če kupuješ po kosih prideš kmalu na 2 jurčka in čez. Pa še problem je k ne veš kako bo dokler ni avto skupaj. Kupit nekaj kar ne poznaš je zmeraj riziko.
Če pa daš recimo vzmeti delat po naročilu, je precej ceneje, in pol so take kot si jih naročil. Če si zamočil si pa sam kriv. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 00:28 Naslov sporočila: |
|
|
To kar je na prvem posnetku je še zmeraj twist in ne bočna vožnja. Ker so pač vzmeti tako mehke se pri bočnem nagibu precej posedejo, ker je večina teža spodaj, ker pa se posedejo se nagne cel avto in še dodatno zjebe težišče. Verjetno da se avto ki si lahko "napumpa" zračne blazine na spodnji strani in se tako postavi bolj pokonci, boljše pelje bočno kot pa tak z zelo mehkimi vzmetmi in veliko hoda, ki še dodatno meji.
Lahko pa tudi da se motim, vem samo da se moj Samurai, ki ima zadaj precej trde vzmeti, odlično pelje bočno, saj avto ni dovolj težak da bi jih samo zaradi bočne vožnje stisnil. Tako cel avto ne meji skoraj nič bolj kot je bočni naklon. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 09:49 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Popaj je napisal/a: |
...no, če slućajno obstaja, je najbrž pa dražje kot 2 samuraja skupaj... |
Ja tam nek je.....za enega dobrega samuraja ali pa dva mal slabša.
Sicer je pa tam nekje 800 ojrov dost, če sam delaš. Tudi če kupuješ po kosih prideš kmalu na 2 jurčka in čez. Pa še problem je k ne veš kako bo dokler ni avto skupaj. Kupit nekaj kar ne poznaš je zmeraj riziko.
Če pa daš recimo vzmeti delat po naročilu, je precej ceneje, in pol so take kot si jih naročil. Če si zamočil si pa sam kriv. |
Vem, ampak sej veš kakšen sem jaz....sanja svinja kukurus...
Jst se rad vozim, kjer ni za vozit in rad bi, da grem lahko z avtom tud 100km daleč po asvaltu, brez skrbi, da me bojo modri ganjal...zdej če je max. brzina 80km/h me pa sploh ne moti... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 11:51 Naslov sporočila: |
|
|
he he 80 na uro na offroadu zna bit že občutek kot v F1, sploh če si v koleštrbi kot je kinderjaček. Tle pa ni kaj narest, majhna medosna, majhna masa......nimaš kaj.
Tako kot pri kartu, pelješ 40 na uro občutek pa kot bi šlo sto ....
Driver je napisal/a: |
To kar je na prvem posnetku je še zmeraj twist in ne bočna vožnja. . |
Nisi me razumel. Gre se za točno ta avto in če dobro opazuješ, na rampi daje vtis da je dobro podvozje in avto lepo uravnotežen, najbolj pomembno pa je, da ima pa super artikulacijo ob majhni višini..
Načeloma imaš pa prav, oziroma razmišljaš v pravi smeri. Zato je pa teško narest dobro podvozje. Saj sem napisal; pomembna je pravilna izbira trdote.
Premehko se bo hitreje zvrnilo, pretrdo pa tudi predvsem, ker je pri pretrdem podvozju avto v celoti višji in bolj tog.
Za bočno stabilnost je važna višina in širina vozila, potem je pa še pravilen izbor vzmetenja. Ni vseeno kaj gor natakneš. Če bi bilo bi vsi furali superduper dobre avte. Pa jih ne.
Če naročiš pri foxu custom izdelek moraš napisat za A4 format podatkov, če ne ti ga ne bodo šli delat. To je prvo za to ker ga brez teh podatkov ne morejo dobro narediti, drugo zato ker, če gre kaj po zlu si sam kriv. Oni so naredili točno takega ki ustreza navedenim podatkom.
Seveda pa je nastavlljivo podvozje nekaj čisto drugega. Če lahko med vožnjo nastavljamo podvozje lahko prisilno prestavljamo težišče, nastavljamo višino in trdoto je čisto druga zgodba. Negleda ali gre za bočni naklon, vzpon ali spust ali različne režime vožnje. Zato pa stane celo premoženje.
Madžar ima tako narejeno.
Baleštra se pa ne more primerjat z vijačno vzmetjo, pa naj bo še tako dobro narejena. Manših grbin ne bo pobirala pa da jo j...., in bo vedno avto odbila, vijačna vzmet jo pa požre. In to je pomembno tudi pri bočni vožnji, saj nikoli ne peljemo po čisto ravnem terenu. Tako da z vijačno ne samo da lahko peljemo večji naklon ampak tudi lahko hitreje peljemo po njem. Tudi avto boš hitreje spravil iz ravnotežja, ker je bolj tog.
Seveda se pa z slabim in napačno izbranim podvozjem vse podre pa naredi in uporabi karkoli.
Lahko daš 10K€ za vzmetenje, ampak če ni primerno za tvoj avto, nisi naredil nič. Veliko homemade izdelkov se fura okoli, ki so tako slabi, da so zmogljivosti slabše kot so bile v stock stanju.
Dober primer slabega podvozja je recimo mercedes ML. Kljub temu da ima neodvisno vzmetenje je izjemno nestabilen. Veliko slabši od pajerov in GC, čeprav imata slednja bolj terensko podvozje. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 12:04 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda je še najlažje:
http://www.youtube.com/watch?v=DA40DlUD_mE&feature=related
Sam je pa zato treba mal več soldov. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 13:32 Naslov sporočila: |
|
|
Pri predelavi je najbolj pomembno dobiti dobro artikulacijo vendar obenem čim manj dvigniti avto. Ljudje si narobe razlagajo da je terenec boljši na terenu če je visok. Tudi višina nekaj prinese, vendar pa je z preteranim dvigovanjem tudi tudi vse večja koleštrba. Ne moreš dvigovati samuraja tako kot Toyoto 105 recimo. Ker tega njegovi gabariti ne dovolijo pri toyoti pa. Fizikalnih zakonov ne moreš zajebat.
Tole je primer koleštrbe, sicer fajn in hudo zgleda, za vozit je pa katastofa. Sploh ni treba da vidiš kako pelje pa je vse jasno.
http://www.youtube.com/watch?v=tkjFbyT1Bus&feature=related
Vožnja s takim se konča takole. Sicer je tukaj toyota ampak velja enako za vse. In žal prav to večina počne, samo čim več v luft pa čim večje gume. To je najlažje narest. Rezultat je pa katastofa.
http://www.youtube.com/watch?v=2vQrQSqDUlQ&feature=endscreen&NR=1
Vsak avto ima svoj limit, čim ga prekoračimo je vse narobe. Je boljše avto zamenjat. Men gredo lasje pokonci, ko vidim da hoče nekdo iz samuraja wranglerja delat. Pol nima niti samuraja več, wranglerja pa še manj. Samurai ne more wrangler bit wrangler pa ne more bit samurai. Lahko dobimo samo slab poiskus imitacije enega ali drugega izgubili pa smo vse dobre lastnosti enega ali drugega. Sicer se v osnovi ne razlikujeta skoraj nič, razlika je le da je suzuki peresnolahka kategorija wrangler pa superteškaš. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ja teško je dobit tapravo razmerje, oz je potrebno sklenit tut precej kompromisa koliko hočeš met twista in kakšne naj bodo ostale vozne sposobnosti. Če bi si jaz sam vzmetenje delal, bi naredil zelo malo hoda na noter, cca 10-15cm, ostalo pa vse navzven. Tako bi dobi nizko težišče avta, artikulacije bi bilo pa še zmeraj veliko. Na isti način ima vzmetenje izvedeno že zgoraj omenjeni madžar Boros. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Matej suzuki fan
Pridružen/-a: 29.08. 2011, 12:30 Prispevkov: 81
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 14:39 Naslov sporočila: |
|
|
Se je debata tako razvila, da je presegla namen videoteke in jo je bilo treba dat v bol resne teme.
Takih debat se manjka. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 10 Feb 2012 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
Driver je napisal/a: |
Ja teško je dobit tapravo razmerje, oz je potrebno sklenit tut precej kompromisa koliko hočeš met twista in kakšne naj bodo ostale vozne sposobnosti. |
Genau tako! Največji problem je pa najti kompromis v glavi. Ni ga terenca ki bi bil v vsem najboljši. Če ne drugega že gum ni takih, da bi bile za vse.
Tako da je najprej treba vedet kaj bi sploh radi, in potem za tisto avto čim bolj pripravimo. In da imamo dober kompletek z dobro konstanto in čim manj okvar in lomov. Pa čeprav smo zaradi tega v neki specifični situaciji mogoče malo na slabšem kot bi lahko bili.
Driver je napisal/a: |
Če bi si jaz sam vzmetenje delal, bi naredil zelo malo hoda na noter, cca 10-15cm, ostalo pa vse navzven. Tako bi dobi nizko težišče avta, artikulacije bi bilo pa še zmeraj veliko.. |
E viš, v tem grmu tiči zajec. Tudi sam sem imel kar precej težav s tem dokler nisem začel uporabljat drugo vrsto vzmeti. Potem sem lahko veliko več peljal kot prej z kar 10 cm nižjim samurajem. Čisto drug avto. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|