|
S U Z U K I 4 X 4 Suzuki 4X4 owners & fans forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 11 Feb 2012 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Ni tole. Tole kot vidim pomeni, da vage sploh ni. Mogoče je shackle reverse narejen. Ker brez vag ne bi šlo. In tole je, kot je videt, fiksno in ni gibljivo.
Tiste so take trikotne približno ali pa kot ena lunca. Point je v tem, da drugače normalno deluje samo v primeru naleta z vago se vaga zadaj nasloni na šasijo in s tem prepreči nadaljni pritisk na baleštro ter lom baleštre.
Tule je en k mal po boku pelje. Neke ekstremne artikulacije sicer ni videt, ima pa kar dost.
http://www.youtube.com/watch?v=XJwxn9_pHno&feature=related |
Ja imaš prav, spredaj je fiksno zadaj pa je vaga.
Ah, se mi zdi, da se bo treba sprijaznit, da ne gre vse z enim vozilom... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benfl Mojster foruma
Pridružen/-a: 19.04. 2011, 19:20 Prispevkov: 87 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: 12 Feb 2012 20:40 Naslov sporočila: |
|
|
Če prav razumem je tu govora o dveh podobnih stvareh. Dolžina vage je določena tako, da jo nikakor ne more zavrtet okoli vpetja. Če pa klasično vago preveč podaljšamo se nam lahko zgodi prav to in posledica je lom baleštre. To pa lahko rešimo s tem, da montiramo vage anti-inversion, ki kljub temu da so veliko daljše onemogočijo "da jo prevaga"
Tudi te vage pa ne dopuščajo ekstremnega daljšanja, ker ko se most preveč spusti prične baleštro rotirati kar privede do loma. Pri tem pa lahko uporabimo dinamične vage (ne vem, če se tem pravi tudi revolverske, kot opisuje Alien), ki poleg tega, da omogočijo podaljševanje hoda kolesa navzdol, omogočajo tudi to, da se baleštra v svojem vpetju lahko zavrti.
Na tem linku je tudi opisano in prikazano delovanje in montaža.
http://superiorengineering.com.au/files/File/Drop+shackle+instructions.pdf
Upam, da si prav razlagam delovanje in problem vag. Se pa tudi strinjam, da nikoli ne morejo listnate vzmeti doseči tako artikulacijo kot nam omogočajo vijačne vzmeti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 00:05 Naslov sporočila: |
|
|
Tako je, dobro opisano. Ta izraz revolver vage se je nekako prijel za te zadeve. Tiste gibljive (dinamične, kot praviš), pa sem jaz nekako zasledil kot teraflex. Ne vem pa ali gre za proizvajalca ali se temu tako prav reče.
So pa veliko boljše pomoje. Ker baleštra se z twistom seveda tudi suče v sveder. Zato tudi jaz nikoli ne bi vpel vag v plastiko, kot to večina dela. S tem namreč izgubimo nekaj twista in dodatno obremenimo baleštro na vzvoj. Zraven pa dobimo še bolj trd avto, ker je baleštra potem na trdo vpeta direktno na šasijo. Baleštra je namreč trdno fiksirana na premo in če je prema postrani potem za seboj vleče oziroma zvija tudi baleštro. Tako da pri povečani artikulaciji še močneje zvijamo baleštro v spiralo in jo še močneje obremenimo, pa tudi blaženja sunkov ni več.
Tudi pri podaljševanju vag je treba biti previden. S podaljševanjem vag namreč rotira tudi prema, in če pretiravamo se kot na kardanu spremeni. Tako da je treba vkolikor damo precej daljše vage, zasukati tudi premo.
Sicer pa z podaljševanjem vag ne pridobimo kaj prida, ker je ground clearance do vag popolnoma enak kot prej. Pa še bočno se precej zvijajo če so dolge. Tako da podaljševanja za več kot 3 cm nikakor ne priporočam.
Te gibljive, pa nam lahko ob praktično nespremenjeni višini vozila omogočajo boljšo artikulacijo, te ki rotirajo pa sploh.
Tule je problem, ki se zna pojavit (revolvercollapsed)
Pol so pa še boomerang vage
Eno vprašanje, čist tako za intermeco:
Kakšen je sploh pravilen izraz za tole presneto reč. Dvomim da bi bilo "vaga" pravilno. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 09:48 Naslov sporočila: |
|
|
V zgornjem postu sem dal napačno sliko, morala bi bit vaga, ki je ušla na drugo stran. Zdaj pa ne vem več kje sem to pobral.
Tule jih hvalijo:
http://www.rockcrawler.com/techreports/revolvers_samurai/index.htm
Piše celo:
After the install I can tell say that these shackles are worth their weight in gold. The ride in my Samurai is now equal to the ride in my 97 TJ, which, if you did not know, is pretty much the same setup as the pre-98 Grand Cherokees.
Tule je pa en, ki se je lotil testirat zadevo na bolj resni bazi.
Revolver Shackle Testing Results! - Myth BUSTED!
http://xterrafirma.com/forums/viewtopic.php?f=52&t=7938 _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 10:40 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Tiste gibljive (dinamične, kot praviš), pa sem jaz nekako zasledil kot teraflex. Ne vem pa ali gre za proizvajalca ali se temu tako prav reče.
|
Teraflex je pomoje zgolj firma...
Ista zadeva, samo da ne piše teraflex na strani |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
Jih pa ne dobim nikjer za Suzukija...na ebay.co.uk jih imajo za nekatere druge modele, pa še to v ameriki, na ebay.de pa ni nič od tega zasledit... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
Kako se jim reče meni sploh ni pomembno. Isto mi je kaša ali kasha. Že dolgo tega nimam prav nobenih problemov z vagami.
Moje vage super delajo
Zame je vse tole revolver.
Se dobijo z kinderjajček. Nekje sem že videl.
Zakaj si pa navadne (te k se ne sučejo) ne narediš sam. Probaš, če je ok je prav, če ni ok, pa v staro železo. Strošek je bagatelen, sam mal več dela je. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benfl Mojster foruma
Pridružen/-a: 19.04. 2011, 19:20 Prispevkov: 87 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 11:28 Naslov sporočila: |
|
|
Imajo jih tle http://www.superiorengineering.com.au/store.php?cPath=26_29_219&osCsid=69f55dd44f067f2f52e13300b5fbbf78 samo so drage v p....
Da se jih dobiti pri traction4x4.it, ki je uraden zastopnik omenjenega proizvajalca.
Sam bi tudi najprej naredil fiksne vage + 30mm in pogledal kaj s tem pridobim. Siguren sem, da s + 30mm ni nevarnosti loma in da ti ni potrebno komplicirati z obliko.
Če pa bom imel čas bom pripravil grafični prikaz problema teh vag in kaj sploh z njihovo dolžino pridobimo oz. izgubimo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 16:55 Naslov sporočila: |
|
|
sej to je problem, ker ne vem kakšno dolžino izdelati, da ne bo preveč zvijalo baleštr.
Sama izdelava je neproblematična.
Sej če bi videl kako so sestavljene, te dinamične, bi se lotil izdelavo tudi teh...
EDIT:
http://www2.izook.com/?page_id=336 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 17:25 Naslov sporočila: |
|
|
mislim, da se jih bom kar lotil sam...le čas ne vem kje bom našel....do konca februaja moram sestavit motor za dirkalnik, ker če ne, ne bo nič z hungaroringom letos
Na laser zrezat plošče, pa malo varjenja, da ne razpade na prvem pohodu vse skupaj....seveda bo treba zamenjat še kaj drugega, ma počasi, počasi...vse ob svojem času.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 19:43 Naslov sporočila: |
|
|
So vprašal otroke če vedo kako so na svet prišli:
Špelca je rekla: Mene je štorklja prinesla.
Janezek je rekel: Mene je teta iz amerike poslala.
Mali ciganček je pa rekel: Mi smo pa bolj revni in nas naš tata sam dela.
Tako da popaj......kaj še čakaš, sej je čist enostavno. Če se da deco doma narest, pol se vage tudi
Daj preseneti z twistom in slikami, da bomo mal
Zavorne cevi pa je treba daljše dat, in amortizerje tudi poštimat. No, odvisno kaj boš delal in koliko.
Hungaroring ne bo nikamor pobegnil..... _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
...če se da deco doma narest, pol se vage tudi
|
Ja, hungaroring bo še nekaj časa tam, le da imam v aprilu možnost, da mi avto pelje nekdo na kamjonu, zadaj na prikolici pa pelje svoj avtomobil...je cenovno ugodna rešitev....Bomo videli kolko bom priden, zaenkrat imam čez povoj rokavico za enkratno uporabo, da se dohtarca ne razburi, z kakšnim povojem sem prišel
Cevi podaljšat ne bo problem, je pri nas nekdo ki dela cevi za hidravliko, tako da... amortizerje morm pa pregledat, kolko imajo pač originalni hoda...zaenkrat...
Enkrat sem že mamuta spraševal za podvozje, cena kakor se vzame...okoli 700 z max. popustom, le da bi spet zadevo moral videti, da vem kaj kupim...meni se najbolj gre, da imam čim več zadev na avtu homologiranih...pri nas so možje v modrem zelo občutljivi na take zadeve in hitro zaplenijo vozilo... _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 20:29 Naslov sporočila: |
|
|
V modro ga prebarvaj, pa ti ne bodo težil _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Pri tebi deluje??
Še srebrne odbojne nalepke na bok in v polijciski pisavi spodaj(namesto POLICIJA) SUZUKI _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Feb 2012 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
Deluje, sam pomahajo ne rabiš nič pisat na vrata.
Benfl je napisal/a: |
Če pa bom imel čas bom pripravil grafični prikaz problema teh vag in kaj sploh z njihovo dolžino pridobimo oz. izgubimo. |
Za katere to misliš? Revolver navadne, vrtljive, ali čist navadne (dimnikarske lojtre)? _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|