|
S U Z U K I 4 X 4 Suzuki 4X4 owners & fans forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Benfl Mojster foruma
Pridružen/-a: 19.04. 2011, 19:20 Prispevkov: 87 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: 14 Feb 2012 10:12 Naslov sporočila: |
|
|
Poskušal bom narediti tako, da bo vidno kaj z podaljševanjem vag pridobimo in kaj izgubimo.
Upam, da mi bo vspelo, moram pa še par stvari premerit, da bo vse v merilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 15 Feb 2012 12:29 Naslov sporočila: |
|
|
Kapo dol _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 15 Feb 2012 12:31 Naslov sporočila: |
|
|
Popaj lej nekaj zate
Al pa tole, kot so bile kočije včasih enostavno da bolj bit ne more....
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 15 Feb 2012 13:44 Naslov sporočila: |
|
|
Prva je že zakomplicirana, če ne veš, kaj delaš, druga je res ajfoh ku pasulj, samo pol si morm spremenit nick iz Popaj v pinkponk žogica
To so vse extremne predelave, težavne za naše modre organe...drugo je, če je avto namenjen popoldanskim obveznostim globoku v osrčju domačega pragozda
Sej vem, da se bo treba počasi odločit, kaj bomo meli pr naši bajt...ampak, nekako mi ga je škoda, da pokrivam z njim samo par kvadratnih metrov okoli hiše, ker mi je tok zakon avto, da mu potencjala ne vidim konca
Poleg tega, najbrž sam veš, da se domačih logov, kaj hitro naveličaš in kjer se drugemu zdi nekaj , se tebi zdi
Jst rabim avto, da pridem po cesti do tebe in pol brez težav še zadi za bajto pr teb
Eh, smetim temo že...bova rekla kakšno ob pivi konec meseca, če bo prav _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 16 Feb 2012 09:16 Naslov sporočila: |
|
|
Popaj je napisal/a: |
pol brez težav še zadi za bajto pr teb
: |
Ti si videl samo tretjino, najlažji del za turiste
Podaljšaj ti samo vage za 3 cm, pa je. Nihče ti ne bo nič rekel zaradi tega.
Tisto zadnje na sliki more bit pa koleštrba da bogpomagaj se mora gujsat pa skakat kot kočija ponyexpresa. Dvojna baleštra pa še SPOA narejen. S tem se pa jaz ne bi peljal, vsaj zdi se mi tako. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 16 Feb 2012 09:42 Naslov sporočila: |
|
|
vage mam podaljšane 3cm....sicer po albansko, vendar jih nisem še uspel zvit.
Ne pridobiš pa z tem veliko, izpuh sem vseeno uspel odtrgat, tudi kamenje je že brusilo šasijo...predvsem pa nič ne pridobiš na artikulaciji, se pravi stvar ki jo edino pogrešam. _________________ Plin je za kuhanje, Diesel za ogrevanje, Bencin pa za dirkat!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benfl Mojster foruma
Pridružen/-a: 19.04. 2011, 19:20 Prispevkov: 87 Kraj: Goriška
|
Objavljeno: 01 Mar 2012 02:19 Naslov sporočila: |
|
|
Pa poglejmo te famozne vage:
Ker je prema na polovici listnate vzmeti pomeni, da če vago podaljšamo za 4cm se šasija dvigne za 2cm. Kaj več pa s tem tudi ne pridobimo.
Dinamične vage nam pa omogočajo to, da ima prema večji hod navzdol kot pri uporabi klasične vage, s tem da nam gibanje preme navzgor ostane več ali manj nespremenjeno.
Druga prednost dinamičnih vag pa je, da te vage izničijo torzijsko obremenitev listnate vzmeti ker imajo dodaten zglob:
Na žalost pa nam dinamične vage odpravljajo torzijsko obremenitev samo na eni strani listnate vzmeti, kajti vzmet je na drugi strani še vedno vpeta fiksno.
Nevarnosti in slabosti s katerimi se srečujemo pri podaljševanju vag:
Pri vožnji naprej nam kljub temu, da imamo šasijo dvigneno za 2 cm vage prej zarijejo v zemljo.
Pri spustu po trdi-kamniti podlagi pa nam zaradi pretirane dolžine vage grozi zlom uzmeti, ker nam pri udarcu v zadnji del vzmeti vaga deluje kot uzvod. To lahko preprečimo s tako imenovanimi anti-invesion vagami, ki preprečijo, da bi se vaga preveč zavrtela nazaj.
Prednost listnatih vzmeti napram vijačnim vzmetem je samo cenejša izdelava, ker je vzmet ob enem tudi nosilni element. S podaljševanjem vag pa pridobimo bore malo in v nobenem primeru ne dosežemo artikulacije, ki jo imajo vijačne vzmeti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Picpoki suzuki fan
Pridružen/-a: 13.03. 2011, 11:26 Prispevkov: 64
|
Objavljeno: 01 Mar 2012 06:51 Naslov sporočila: |
|
|
lepo pojasnjeno in prikazano.
Hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|