S U Z U K I   4 X 4 Seznam forumov S U Z U K I 4 X 4
Suzuki 4X4 owners & fans forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Predelava Nissan Patrol 2.8 TDi Y61v klasiko

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Zoran67
AVANTURIST


Pridružen/-a: 22.02. 2011, 16:21
Prispevkov: 184
Kraj: Tolminsko višavje

PrispevekObjavljeno: 17 Okt 2012 12:05    Naslov sporočila: Predelava Nissan Patrol 2.8 TDi Y61v klasiko Odgovori s citatom

Tukaj bom opisal mojo predelavo. Več kot leto dni sem razmišljal o predelavi, se pravi o eliminiranju elektronike krmiljenja Bosch pumpe v mojem Nissanu. Stokrat sem verjetno prebral nasvete iz francoskega foruma (http://www.patrol-gr.net/trucs124.php) in vedno se mi je zdelo, da je to zelo enostavno.
Prvi poizkus sem naredil približno mesec dni nazaj. Vse skupaj sem podrl, odstranil elektronsko krmiljeno pumpo, vgradil klasično pumpo (dobil sem pač eno pumpo, ki je kolegu stala na polici, še prej sem jo malo podmazal), pripeljal + na pumpo in ves vesel: gremo vžgat,...a glej hudiča zgodilo se ni nič. Štelam malo predvžig in zopet...NIČ! RAZOČARAN vse skupaj zopet podrem in vrnem v prvotno stanje.
Rabil sem čas, da se POHLADIM in razmišljam dalje..kje sem naredil napako.
No, prejšnji teden se kolega Robinzon odloči, da bo dal svojega Nissan Y60 v kose. Dogovoriva se, da bom prišel do njega in sam podrl klasično pumpo in merilnik vrtljajev, kar se je tudi zgodilo. Njegov Nissko je lepo vžigal, lepo peljal in pumpa je bila suha.
V ponedeljek se zopet psihično pripravljen (po profesiji sem daleč od mehanika) odpravim v garažo. Star sistem podrem: Motor ročno postavim v fazo, odstranim elektronsko krmiljeno pumpo in izklopim vse senzorje krmiljenja pumpe razen toplotnega tipala v glavi motorja. Montiram klasično pumpo, merilnik vrtljajev, nastavim predvžig po tovarniških karakteristikah, priklopim injektorje, odklopim in odstranim elektronski pedal ter montiram klasični pedal in pumpo povežem z zajlami. Vse skupaj pade kot "tata na mamo"-paše skupaj. Merilnik vrtljajev vežem na tripolni siv konektor od prejšnje pumpe (črna žica je mrtva). Ponovno prilagodim jermen in fazo motorja.
Sedaj rabim + preko ključavnice za vžig na pumpo. Nemogoča izvedba brez računalnika. Vse sem premeril z aparatom ampak razen konstantnega + tam drugega ni. Ko sem premeril prejšnje kontakte na elektronsko pumpo sem željeni plus dobil edino na sivem večpolnem vtikaču in sicer rdeče-črna žica. OK priklopim na pumpo in trenutek resnice...malo poberglam in avto vžge . Nastavim 100 obratov več (bp kar z vijaki na sami pumpi), naštelam še mrzel vžig, naštelam ročni gas (vesel sem, da ga imam ker pride prekleto prav pri vitlanju, Y61 ga namreč nima).
Sedaj me čaka še eliminiranje oranžne lučke za prikaz napake na elektroniki vozila. Odstranim konektor računalnika in odščipnem žičko na kontaktu 18, lučka odneha.
Naj povem, da sem vso staro električno instalacijo izoliral in pustil na svojem mestu ker nikoli ne veš, če jo boš še kdaj rabil.
Ker pa ne zaupam računalniku, sem iz kabine v motorni del speljal še en +(s konektorjem za pumpo) iz baterije preko stikala (s signalno lučko), tako za vsak slučaj, če bi računalnik odpovedal in bi rabil nov + na pumpo...toliko, da rešim situacijo takoj.
Epilog:
vse skupaj sem naredil zato, ker elektroniki v oddaljenih krajih ne zaupam, zato ker je odzivni čas na pedal gasa brez zakasnitev,...
slikce:

_________________
življenje ni prijazno, vendar je lepo....
če v življenju zapraviš denar, ga lahko s pridnostjo kasneje zaslužiš, če pa zapraviš brezveze svoj čas...si zaj****
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.