|
S U Z U K I 4 X 4 Suzuki 4X4 owners & fans forum
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 24 Feb 2011 22:38 Naslov sporočila: Samuraj in rja..... |
|
|
Vsi vemo za šibko točko samurajev, obrobe in prage.....
Predvsem zaradi slabe konstrukcijske rešitve pri izdelavi rjavijo in delajo sive lase lastnikom. Tako trapasto je narejeno da se pod njimi nabira svinjarija in sol, če se pa ne sname dol plastika na pragih in obrobe je nemočoče oprati. In ko enkrat vidimo rjo okoli obrob je že prepozno.
Na srečo je dokaj enostavno sanirati težavo in je potem mir.
Najbolj enostavno je prage izdelati doma, boljše je kot original imamo pa tudi možnost uporabe debelejše pločevine ter tako ojačamo karoserijo in potem lahko z hi liftom dvigujemo kinderjajček. Pa še tistih nadležnih robov spodaj se mimogrede znebimo.
Zadeva je precej enostavna, paziti moramo le na vrata in zadnje bočne stranice. Pred montažo pragov je potrebno vrata dati gor in fiksirati boke, ker bodo šli po svoje in potem ne moremo več popraviti napake, oziroma zelo teško.....
Tako, in imamo rešen problem z pragi za kakšnih 10 let ali več. Karoserija je veliko bolj toga in čvrsta in ne šklopota več toliko.
Kar niso znali narediti japonci tako kot se gre je treba doma popravit....
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 24 Feb 2011 23:16 Naslov sporočila: |
|
|
Najbolj pomembno zakaj samoizdelava pragov pa je:
Vsaj zame.
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
markom suzuki fan
Pridružen/-a: 18.02. 2011, 14:59 Prispevkov: 90
|
Objavljeno: 24 Feb 2011 23:59 Naslov sporočila: |
|
|
super urađen posao , btw jesu ovo rubnjaci od LR-a ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 25 Feb 2011 00:08 Naslov sporočila: |
|
|
stari dobri čiro....... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
thundercat suzuki fan
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 13:35 Prispevkov: 110 Kraj: Otočec
|
Objavljeno: 26 Feb 2011 18:55 Naslov sporočila: |
|
|
Evo, zdaj pa zastopim, kako je zrihtano okol pragov.
Lepo in koristno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 26 Feb 2011 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
ja slika pove tisoč besed.....je pa tako, če narediš dobro delaš samo enkrat. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
thundercat suzuki fan
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 13:35 Prispevkov: 110 Kraj: Otočec
|
Objavljeno: 26 Feb 2011 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
ja slika pove tisoč besed.....je pa tako, če narediš dobro delaš samo enkrat. |
Točno tako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 14:40 Naslov sporočila: |
|
|
No, potem je pa še največji krivec za rjavenje pri samuraju.
To je tisto plehovje oziroma nosilci obrob, ter enako sranje, nosilec plastike ne pragih. Pri 410 in 413 na pragih tega nosilca ni, nosilci obrob so pa čisto majhni pa še obrobe so iz mehke plastike tako da pri teh dveh modelih ni takih težav in so ponavadi v veliko boljšem stanju kot samurai. Čeprav so precej starejši.
Ti nosilci so velika napaka konstruktorja in se jih je treba znebiti. Če ob obnovi naredimo tako kot je bilo nismo kaj prida naredili. Pa originalni nosilci in obrobe stanejo celo premoženje.
Tistim, ki to reč imajo pa priporočam da enkrat letno snamejo obrobe, sperejo svinjarijo in sol ter zadevo povoskajo in dajo obrobe nazaj.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 27 Feb 2011 15:01 Naslov sporočila: |
|
|
Takole je narejeno na 410 in 413. Star skoraj 30 let pa nobene rjavine in še nič menjano. Samurai SJ800 pa zna že pri 12 letih biti že prekleto gnil če ne snememo obrob in čistimo soli, ki se nabira zadaj. Z juga italije, grčije in španije ter iz področij kjer ne solijo cest sem pa že videl kot nove četudi letnik 91.
Tudi španske santane so v boljšem stanju, ker imajo plastične obrobe in ne pločevinaste kot samurai. Plastika vsaj malo miga tako da voda koliko toliko spira sol in svinjarijo, ki je zadaj.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 04 Mar 2011 05:07 Naslov sporočila: |
|
|
Vkolikor so obrobe blatnikov v še solidnem stanju in se odločimo za popravilo ali pa zamenjamo z novimi je zelo pomembno, da nosilcev zunanjih obrob in plastike na pragih ne varimo na blatnike in prage. Če jih varimo smo namreč spet tam kjer smo bili, pa četudi to naredimo z točkovnim varjenjem. Najbolje je nosilce namontirati z kovicami. Tako preprečimo rjavenje, pa še zlahka jih odmontiramo če se pojavi potreba.
Prčvrščevanje z kniping vijaki ni dobro.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 05 Mar 2011 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
In še glavna in odgovorna krivca za rjavenje pragov. Nosilec plastike in plastika na pragih. Tega se je treba pod nujno znebiti, če ne ni miru pred rjo.
Sicer se vidi da je neki šalabajzer že poiskusil sanirati ker je črna barva gor, pa kljub temu dizaster za 12 let star kinderjajček. No če pogledamo kakšen drug avto, recimo opelico v teh letih, pa tudi ni več tako grozno.
_________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 07 Mar 2011 22:06 Naslov sporočila: |
|
|
No, največja krivca za rjo smo našli, potem ostane pa še prečni nosilec za prvimi sedeži in dno karoserije pri zadnjih vratih. To je tudi problematično vendar še blizu ne tako kot obrobe in pragi. Z šasijo ni problemov, oziroma zelo redko.
Za sanacijo ni druge kot vso gnilobo porezati ven. Če tega ne naredimo in povarimo čez rjavino, nismo kaj prida naredili. To je kot rak, če ga v celoti ne odstraniš, gre spet naprej.
[img]
[/img] _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Popaj Best member 2011
Pridružen/-a: 25.02. 2011, 16:39 Prispevkov: 410 Kraj: primorska-yeti land
|
Objavljeno: 07 Mar 2011 22:54 Naslov sporočila: |
|
|
Uff, moja rezervna školka je v dosti boljšem stanju...še sreča...
Pa vidim, da je tudi šasijo rahlo napadla rja....pri meni je začuda uredu...ali so jo kdaj dobro zaščitili, ali nevem kaj....tudi pri uhah je zdrava...še ena sreča... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10539
|
Objavljeno: 08 Mar 2011 12:01 Naslov sporočila: |
|
|
Šasije so drugače zelo dobre pri samuraju, rjavi tam okoli ušes in tam ko je kakšen kos privarjen gor. Drugač je pa uničena in pregnita šasija pri samuraju prava redkost, sploh pri starejših samurajih. Vitara je pa že žalost, kar se tiče šasije. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
thundercat suzuki fan
Pridružen/-a: 24.02. 2011, 13:35 Prispevkov: 110 Kraj: Otočec
|
Objavljeno: 08 Mar 2011 12:20 Naslov sporočila: |
|
|
Tule je pa kar za pošvasat. Bom videl, kaj je z mojim, ko ga začnem slačit čez 2 meseca. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|