S U Z U K I   4 X 4 Seznam forumov S U Z U K I 4 X 4
Suzuki 4X4 owners & fans forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Glinište 2023

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> OFF ROAD 2011 - 2023
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 07 Apr 2023 10:12    Naslov sporočila: Glinište 2023 Odgovori s citatom

Offroad natjecanje Glinište 2023

Petak – 16.6.2023.

17:00 – 18:00 prijave

18:00 – 19:00 tehnički pregled vozila

19:00 – 20:00 brifing i večera

20:00 start prologa

22:00 druženje uz glazbu

Subota – 17.6.2023.

8:00 – 9:00 prijave tko se nije prijavio u petak

9:00 – 10:00 tehnički pregled vozila i doručak

10:00 brifing i polazak QUAD,UTV i ATV vozila, launch paket

10:30 start SOFT, launch paket

11:30 start HARD, launch paket

17:00 povratak QUAD,UTV i ATV vozila

19:00 večera i druženje uz glazbu

Nedjelja – 18.6.2023.

9:00 – 10:00 doručak

11:00 ispit SOFT poligon

12:00 ispit HARD poligon

14:00 ručak i proglašenje pobjednika

Podaci za uplate kotizacija i informacije
OFF ROAD CLUB KNEGINEC


Kolodvorska 20a, Gornji Kneginec, 42204 Turčin
OIB: 02145047270
IBAN: HR122386002111902687

091 165 8975 – Nikola Lihtar – predsjednik
099 200 0770 – Horvat Igor – tajnik
098 379 075 – Roginek Drazen – blagajnik
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 07 Apr 2023 10:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pravilnik i uvjeti za vozila i raspored klasa

1. Vozila koja sudjeluju razvrstavaju se po klasama :


1.1. SOFT class

- Poželjno je imati roll bar ( Roll bar je za vlastitu sigurnost. Minimalne propozicije roll bar-a su 1
čvrsti luk; savijen uz ili preko krova, a ne zavaren za krov, te da ima 2 uporišta zavarena u najvišoj
točki. Mora imati 4 čvrsto fiksirana postolja. Roll bar je strogo preporučljiv. )
- Nisu dozvoljeni portali za ovu klasu.
- Maximalna veličina guma je 35“ (88 cm).
- Dozvoljene su poljoprivredne gume, gume radnih mašina, te off road gume. Gume moraju biti MT i
slične, AT i cestovne gume nisu dozvoljene.
- Prednje vitlo je obvezno. Električno vitlo od max 9500 lb mora imati sintetičko ili čelično uže 8 mm
debljine ili više. Električna vitla preko 9500 lb, hidraulična i kardanska vitla moraju imati sintetičko ili
čelično uže od 10 mm ili više.
- Obvezna je odgovarajuća rasvjeta na vozilu zbog noćnog dijela utrke.
- Lanci za gume nisu dozvoljeni.
- Rezervni kotač je obvezan.
- Gurtna za zaštitu drveća je obvezna.
- Obvezna je kuka za vučenje naprijed i natrag na vozilu.
- Obvezna je prva pomoć u skladu s HRN 1112 normama ili bolja.
- Obvezan je aparat za gašenje požara minimalno 2 kg ( ili 2x 1kg) , koji mora biti napunjen i atestiran.
- Obvezni su sigurnosni pojasevi s minimalno 3 veze uporišta (kao kod serijskih vozila), ili više.
- Obvezne su kacige za vozača i suvozača, koje moraju biti ECE testirane za automoto ili za standardnu
upotrebu u prometu ( ne mogu biti rekreacijske).
- Ne smije curiti ulje ili bilo koja druga tekućina iz auta
- Gazne trake i sidra su dozvoljeni.
- Tripmaster je obvezan.
- Kompas je obvezan.
- Rukavice su obvezne.

1.2. HARD class

- Mora imati roll bar ( Roll bar je za vlastitu sigurnost i obvezan je. Minimalne propozicije roll bar-a su
1 čvrsti luk; savijen uz ili preko krova, a ne zavaren za krov, te da ima 2 uporišta zavarena u najvišoj
točci. Mora imati 4 čvrsto fiksirana postolja. Roll bar je strogo preporučljiv. )
- Dozvoljeni su portali za ovu klasu.
- Nema limita veličine guma za ovu klasu.
- Dozvoljene su poljoprivredne gume, gume radnih mašina, te off road gume. Gume moraju biti MT i
slične, AT i cestovne gume nisu dozvoljene.
- Prednje i stražnje vitlo su obvezni. Električno vitlo od max 9500 lb mora imati sintetičko ili čelično
uže 8 mm debljine ili više. Električna vitla preko 9500 lb, hidraulična i kardanska vitla moraju imati
sintetičko ili čelično uže od 10 mm ili više.
- Obvezna je odgovarajuća rasvjeta na vozilu zbog noćnog dijela utrke.
- Lanci za gume nisu dozvoljeni.
- Rezervni točak je obvezan.
- Gurtna za zaštitu drveća je obvezna.

- Obvezna je kuka za vučenje naprijed i natrag na vozilu.
- Obvezna je prva pomoć u skladu s HRN 1112 normama ili bolja.
- Obvezan je aparat za gašenje požara minimalno 2 kg ( ili 2x 1kg) , koji mora biti napunjen i atestiran.
- Obvezni su sigurnosni pojasevi s minimalno 3 veze uporišta ( kao kod serijskih vozila),ili više.
- Obvezne su kacige za vozača i suvozača, koje moraju biti ECE testirane za automoto ili za standardnu
upotrebu u prometu ( ne mogu biti rekreacijske).
- Ne smije curiti ulje ili bilo koja druga tekućina iz auta.
- Gazne trake i sidra su dozvoljeni.
- Trip master je obvezan.
- Rukavice su obvezne.


PRIJE REGISTRACIJE VOZILA BITI ĆE PROVEDENA RIGOROZNA INSPEKCIJA ZATO VAS MOLIMO DA
PRIPREMITE SVU OPREMU NA STARTU VERIFIKACIJSKE KONTROLE.
VOZILA KOJA NE ISPUNJAVAJU OVE MINIMALNE UVJETE NEĆE BITI PRIHVAĆENA.


4. PRAVILA, REGULATIVE I PENALI

4.1. Svi sudionici moraju biti punoljetni ( minimalno 18 godina ).
4.2. Vozači moraju imati važeću vozačku dozvolu B kategorije.
4.3. Utrka se sastoji od nekoliko roadbook-ova i više specijalnih ispita.
4.4. Nije dozvoljena pomoć natjecateljskoj posadi ( vozač i suvozač ) za vrijeme trajanja
specijalnog ispita ( osim u slučaju prevrtanja).
4.5. Za vrijeme utrke po roadbook-u, dozvoljena je pomoć samo od strane drugih
natjecateljskih ekipa i to samo onih koji još uvijek sudjeluju u utrci.
4.6. Za vrijeme specijalnih ispita i roadbook-a :
- Posada mora imati kacige i zavezane pojaseve cijelo vrijeme, osim kada nisu u vozilu naravno.
- Rukavice su obvezne kada se koriste gurtne, užad ili vitla na bilo koji način.
- Za svako kršenje navedenih pravila, posada će biti kažnjena s 10 minuta dodatnog vremena.
Sigurnosni penali će biti multiplicirani ako se ponovi prekršaj više od jednom.
4.7. Za izgubljene ili zagubljene stvari na stazi ( korištene kao pomoć na specijalnoj stazi ) ,
posada će biti kažnjena s 5 minuta dodatnog vremena.
4.8. Za smeće ili otpad bačene iz vozila, posada će biti kažnjena s 5 minuta dodatnog vremena.
4.9. Ako se nešto vuče za vozilom ( uže vitla, kabel, španer ili bilo kakav dodatak ) prilikom
prolaska na cilj, posada će biti kažnjena s 5 minuta dodatnog vremena.
4.10. Uže od vitla mora biti namotano na startu i na cilju.
4.11. Za vrijeme specijalnog ispita ( poslije starta ili prije cilja ), uže od vitla ili prikačene
trake mogu biti U ili NA vozilu, ali nikako u kabini s posadom, jer to je prekršaj i biti će
kažnjen s 10 minuta dodatnog vremena.
4.12. Vozač i navigator ( suvozač ) mogu prijeći preko cilja ili starta samo ako su obadvojica u vozilu.
4.13. Tko potrga kolac ili traku u specijalnom ispitu, biti će kažnjen ( 10 minuta dodatnog vremena za
kolac, 5 minuta dodatnog vremena za traku).
4.14. Svaki specijalni ispit i roadbook imati će maximalno prolazno vrijeme (zadano vrijeme), ukoliko
ne prođe 1/3 staze u zadanom vremenu, nema smisla nastaviti
vožnju prema roadbook-u / specijalni ispit.
4.15. Vremenski pravilnik za road book i specijalne ispite.
- Ako posada ne stigne na startnu liniju roadbook-a, totalno vrijeme će biti 50 % lošije ( od zadanog
vremena ).
- Ako posada starta roadbook, ali dobije neautoriziranu pomoć; totalno vrijeme će biti 50 % lošije ( od
zadanog vremena ).
- Ako posada starta s roadbook-om, ali ne dosegne pola staze; totalno vrijeme će biti 20 % lošije ( od
zadanog vremena ).



- Svi ovi postotci će biti bazirani na totalnom vremenu koje odredi organizator ( roadbook i specijalni
ispiti ).
- Svaka etapa (roadbook i specijalini ispit) će imati određeno zadano vrijeme i određeni
broj prolaznih kontrola, zadano vrijeme će biti podijeljeno na broj prolaznih kontrola,
za svaki pečat prolazne kontrole koji bude nedostajao na cilju svake etape (roadbook
i specijalni ispit) na postignuto vrijeme za tu etapu će biti dodano vrijednost kontrole
x 2 (npr. ukoliko je zadano vrijeme etape 4 sata, etapa ima 4 prolazne kontrole, svaka
prolazna kontrola nosi 1 sat, ukoliko nedostaje 1 prolazna kontrola kazna je 1 sat x 2
= 2sata, ukoliko nedostaje 2 prolazne kontrole kazna je 2 sata x 2 = 4 sata, itd... plus
postignuto vrijeme).
- Natjecatelji koji ne završe etapu u zadano vrijeme (roadbook i specijalni ispit) biti će
im dodano prekoračeno vrijeme uvećano za 2 puta plus vrijeme koje je zadano za tu
etapu (npr. zadano vrijeme etape je 4 sata, natjecatelj je završio etapu za 4:10 sati,
ukupno vrijeme će biti 4 sata + 10 min X 2 = 4:20 sati)
- Za sve specijalne ispite ukupno postignuto vrijeme, kao i kazneno vrijeme, će biti
uvećano za 3 puta.
4.16. Prije startne linije staze, posada može ukloniti sve što im ne treba s auta i to ne mogu
upotrebljavati prije ciljne linije jer će biti klasificirano kao pomoć izvana.
4.17. Ako se član posade izgubi, razboli ili ozlijedi za vrijeme utrke, može biti zamijenjen
drugim članom.
- Drugim članom koji je odlučio da neće nastaviti utrku ( ali ne s članom tima koji je već uspješno
završio hard)
- Drugi ljudi također mogu zamijeniti člana posade, ali samo ako su registrirani.
4.18. Zamijenjeni član nema pravo nastaviti utrku niti u jednom drugom vozilu.
4.19. Posada sa zamijenjenim članom može ostati u utrci za nagradu; te ista može primiti nagradu.
4.20. Ako neke posade imaju rezervno vozilo, moraju ga prijaviti i provjeriti zadovoljava li
propisane tehničke uvjete i to prije starta. Različite posade mogu kasnije koristiti ovo
vozilo kao zamjensko, ali samo je jednom dozvoljena zamjena glavnog vozila. Nakon
toga se mora dovesti do cilja utrke. Prethodno vozilo se više ne može koristiti tijekom utrke.
4.21. Ako se neko vozilo ozbiljno ošteti tijekom utrke, svaki sudac ima pravo zaustaviti ga i
poslati posadu da popravi vozilo. Nakon takve situacije, vozilo mora proći hitnu
tehničku inspekciju koja će se organizirati prije starta daljnje vožnje.
4.22. Vozač i suvozač mogu se mijenjati tijekom utrke kada god žele.
4.23. Pobjednik će biti ekipa s najboljim vremenom zbrojenim zajedno sa svim specijalnim
ispitima cijele utrke.
4.24. Sve posade dužne su uplatiti zadanu kotizaciju prema propisanim uvjetima.
4.25. Strogo je zabranjena konzumacija alkohola ili drugih opijata tijekom trajanja službenog dijela
utrke.
4.26. Organizator je dužan osigurati posebno vozilo za izvlačenje i prijevoz neispravnih ili
oštećenih vozila na odgovarajuće mjesto.
4.27. Natjecateljima je dozvoljena upotreba svih vrsta reklama na svojim natjecateljskim
vozilima sve dok :
- Reklame nisu postavljene na mjestima predviđenim za registracijske oznake i natjecateljske brojeve;
- Na mjestima koja smanjuju vidokrug;
- Ne sadrže natpise bilo kakvog političkog sadržaja, ili bilo kakvih govora mržnje.
4.28. Natjecatelji su dužni zalijepiti na vozila sve naljepnice koje je klub organizator podijelio na startu
utrke.
4.29. Organizator je dužan osigurati valjan i jasan roadbook, te sve ostale upute vezane za
službeni dio utrke.
4.30. Tijekom trajanja službenog dijela utrke, u vozilu mogu biti samo vozač i suvozač.
4.31. Vozila će startati prema rednom broju koji su osigurali na prologu koji se vozi prvi dan utrke, nakon verifikacije svih prijavljenih vozila. Vozila koja nisu odvozila prolog, a žele
pristupiti utrci; dodijeliti će im se startni brojevi kronološki ovisno od prijave.
4.32. Start iduće etape ( roadbook ili specijalni ispit) određuje plasman iz prethodne etape.
4.33. Svaka posada je dužna pojaviti se na svim zadanim vremenskim kontrolama, te ostalim zadanim
točkama.
4.34. Vozila će startati u razmaku od 5 minuta. U slučaju da se posada koja je na redu za
start ne pojavi u svoje vrijeme, organizator će startati iduću posadu u predviđeno
vrijeme iduće posade. Posada koja je kasnila na startnu liniju ima priliku startati
nakon što startaju sva vozila, s time da joj vrijeme teče od trenutka kad je trebala
startati, odnosno od trenutka dodijeljenog vremena starta.

NAGRADE


4.35. Prva tri plasirana mjesta u klasama SOFT i HARD će biti nagrađena sljedećim redoslijedom :


SOFT Class


1. mjesto 300,00 EUR, diploma, pehar i robna nagrada
2. mjesto 200,00 EUR , diploma, pehar i robna nagrada
3. mjesto 100,00 EUR , diploma, pehar i robna nagrada


HARD Class


1. mjesto 500,00 EUR, diploma, pehar i robna nagrada
2. mjesto 300,00 EUR, diploma, pehar i robna nagrada
3. mjesto 100,00 EUR, diploma, pehar i robna nagrada


DISCIPLINA NA UTRCI


4.36. Svi sudionici utrke dužni su se pridržavati prometnih propisa u javnom prometu.
4.37. Vozači su naročito dužni poštovati ograničenja brzine na putovima posebno tijekom
vožnje kroz naseljena mjesta i ona koja naglasi organizator u roadbook-u. Svako
nepoštovanje navedenog kazniti će se s dodatnih 10 minuta ukupnog vremena. Ovo
ograničenje se ne odnosi na staze posebnih ispita koje su zatvorene za javni promet.
4.38. Kao posebno teški prekršaj discipline, koje će rezultirati diskvalifikacijom iz daljnjeg
natjecanja; smatraju se :
- Ometanje pretjecanja ( kvar, nemogućnost, nesposobnost ili drugi razlog ); ne
dozvoljavaju drugim posadama da ga prestigne; isti imaju pravo da ga uklone ili
evidentiraju audio/video zapisom koji će proslijediti organizatoru;
- Napuštanje mjesta eventualne nezgode na javnom putu te ne pružanje prve pomoći
unesrećenima ( izgubljeno vrijeme uz predočenje prometne policije ili zdravstvene
ustanove biti će neutralizirano );
- Postavljanje prepreka na putu, premještanje ili uklanjanje putokaza postavljenih od
strane organizatora;
- Uzimanje narkotika, alkohola ili drugih opojnih sredstava za vrijeme natjecanja.


KOTIZACIJE I UVJETI


4.39. Svaka posada je dužna uplatiti propisanu kotizaciju koja iznosi:
- 100,00 EUR po vozilu ( kotizacija podrazumijeva 2 člana posade) HARD i SOFT
- Za popratne članove ( do 6 osoba ) posade kotizacija iznosi dodatnih 50,00 EUR po
osobi.
- QUAD,UTV i ATV vozila 30 EUR po osobi
-uplate izvršiti na IBAN:
4.40. Za prijavu je potrebno uplatiti 50 % navedenog iznosa najkasnije do 01.06.2023.
godine. Poslije ovog datuma nije moguće ostvariti povrat uplaćenog novca, a tko otkaže prijavu do ovog datuma, biti će omogućen povrat novca.
4.41. Preostalih 50 % iznosa je potrebno uplatiti pri samom dolasku, na službenoj prijavi
utrke.
4.42. Sve posade će na startu utrke dobiti službene majice utrke.
4.43. Na glavnom platou će biti omogućen kamp za vozila i posade
4.44. U kotizaciju je uključeno po osobi :
- Petak : večera
- Subota : doručak + 1 x piće ,launch paket + 1 x piće i večera + 1 x piće
- Nedjelja : doručak + 1 x piće i ručak + 1 x piće
- službena majica domaćina + privjesak kluba
- PVC narukvice za raspoznavanje

KAZNENE ODREDBE

4.45. Kazne za natjecatelje ( diskvalifikacija ) ukoliko naprave sljedeće prekršaje :
- Ako posada na startu zadanih specijalnih ispita ili roadbook-a, neopravdano kasni više od 10 minuta;
- Posadama čija vozila nemaju startne brojeve ili naljepnice sponzora utrke;
- Gubitak kartona/pečata posade i/ili startnog broja;
- Svaka neovlaštena izmjena u kartonu posade;
- Odbijanje ili onemogućivanje zahtjeva prometne policije;
- Svaka nepravilnost, prekršaj ili nesportsko ponašanje natjecatelja;
- Odbijanje uklanjanja pokvarenog vozila i/ili ometanje drugih posada;
- Ako se utvrdi bilo kakav pokušaj prevare po pitanju propisanih tehničkih uvjeta vozila.
ŽALBE
4.46. Svi prigovori, žalbe i slično moraju se predati organizatoru utrke, u pismenoj formi, uz
naknadu od 200 EUR, u najkraćem vremenskom roku nakon nastanka problema,
nesporazuma ili bilo kakve nepravilnosti ( odmah nakon cilja etape, a prije početka
iduće etape).
4.47. U slučaju prihvaćanja žalbe, novac će biti vraćen, dok će u slučaju odbijanja žalbe
novac biti zadržan.
4.48. Odluke o žalbama donosi organizator utrke, sudci i natjecateljska komisija koju čine :
- Sudac
- Organizator
- Neovisni član

OSTALE ODREDBE

4.49. Svi sudionici natjecanja dužni su se u potpunosti upoznati s Pravilnikom natjecanja i
to potvrditi potpisom na prijavnom listu prilikom dolaska. Potpisom se obvezuju da će
poštovati sve odredbe iz Pravilnika. Odredbe Pravilnika ne mogu se ni u kojem smislu
mijenjati tijekom natjecanja, izuzev ako to organizator uslijed nepredviđenih
okolnosti ili više sile ne dozvoli.
4.50. Natjecatelji voze na vlastitu odgovornost i rizik, uz potpunu moralnu, materijalnu i
krivičnu odgovornost.
4.51. Dio susreta ove utrke održati će se u javnom prometu te je nužno pridržavati se
propisa i zapovijedi prometne policije.
4.52. Organizator utrke zadržava pravo da u tijeku natjecanja izmijeni dijelove i dionice,
roadbook-a i specijalnih ispita, prekine natjecanje ili isključi pojedine posade iz daljnjeg natjecanja.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> OFF ROAD 2011 - 2023 Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.