S U Z U K I   4 X 4 Seznam forumov S U Z U K I 4 X 4
Suzuki 4X4 owners & fans forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Exclusive ponudba za Suzuki forum: Vitel TDS 9.5, 12V

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Off road shop S-line
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Sven
Licence To Sell


Pridružen/-a: 18.02. 2011, 20:18
Prispevkov: 101
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 22 Jan 2012 15:49    Naslov sporočila: Exclusive ponudba za Suzuki forum: Vitel TDS 9.5, 12V Odgovori s citatom

Pozdravljeni,
Tukaj objavljam članek v znani avstralski reviji, ki se ukvarja izklučno z off roadom in testi off road opreme. Kot lahko preberete, so testirali vitle različnih dobaviteljev v vseh segmentih off road uporabe.
Članek imam v PDF, ker mi ga je posredoval dobavitelj, nisem pa prav vedel kako ga dati na forum, zato sem naredil iz njega slike. Če besedilo ni čitljivo prosim za nasvet kako naj naredim da bo boljše, lahko pa mi na ps pošljete tudi mail in Vam ga posredujem na mail.
Vitli imajo različna imena, ker dobavitelji navadno dodajo ime podjetja poleg imena vitla. Vitel proizvajalca Kingone, ki ga zastopamo tudi mi ima v imenu oznako "avenger mako"TDS 9.5


Ta vitel TDS 9.5 (4,3t), dajemo 1 kos, po posebni ponudbi za suzuki forum in sicer 470EUR.

Za vse interesente sem dogeljiv na mail, PS ali O4O I9O devet osem devet.
Vse karakteristike vitla so zapisane in preverjene v testu. Vse cene v testu veljajo za Avstralski trg.


Članek:
http://www.avenger4x4.com.au/library/4WD159036-054FEATURE_WinchComparo.pdf

EDIT
Sven, sem ti zbrisal tiste tvoje jumbo plakate in dodal isto zadevo v pdf formatu Wink ALIEN


Dodal bi še da je tukaj zmagal tale winč in dobil še dve nagradi za povrhu:
'Lightest Winch' and ' Best Vaue for Money'
Avenger Mako TDS 9.5 WINS Australian 4WD Actions latest winch comparo
Seveda pa avstralci pošteno povedo:
Avenger Mako TDS series manufactured by Kingone winch
Kar bi moral povedati še marsikateri prodajalec, ki ta vitel prodaja pod svojo znamko.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 22:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naj napišem še besedo ali dve o teh vitlih.

Gre za izjemen vitel, ki se ga uporablja v tekmovalne namene in se ga lahko kljub več kot pol nižji ceni lahko primerja z legendarnim warnom 8274.
Vitel je kakovosten in tudi hiter. Točno take, iste firme, uporabljamo pri nas.
Od petih kosov ni bilo v kakšnem letu in pol (govorim o off roadu, 2 sezone, 2010/11) z nobenim prav nikakršnih težav. Imajo tudi zalite, vodotesne releje. Pravtako je vodotesen tudi sam vitel.
Ker nima zavore v bobnu, lahko uporabljamo vse vrste sintetičnih vrvi, brez omejitev.
Uporabljamo jih tudi v najtežjih pogojih, na hard tekmah višjega ranga.
Tule je na Kokijevem defenderju:
http://www.youtube.com/alien4x4#p/u/2/Xr830VGT8yI
Tam, ko gre iz jame se je defender zataknil za korenino in ga je bilo nemogoče premakniti. Kljub temu ni bilo problema z vitlom, le sovoznik se je mal namatral s prepenjanjem, da se je def nekako odlepil in skobacal ven kljub trem snetim pnevmatikam. Je treba še kaj dodat?
Ja, je treba dodat, zato spodaj vidite da je post popravljan. Obujam spomine he he... Na tej tekmi v Banja Luki je bilo na hardu 5 pajerov. Mislim ej..... No, niti en pajero ni prepeljal te luknje, ki sem ji jaz nadel ime pokopališče pajerov. Kaj se je zgodilo? Vsi so imeli niskocenovne vitle (nevem zdaj čisto točno, mislim da nekaj na Timber jack ali nekaj takega) 12.000 ke, ki se dobijo na ebayu za približno 350 ojrov. Če prištejemo poštnino (in carino pri njih) je to kar pošten denar. Uglavnem vsi vitli so po nekaj minutah delali samo še tk tk......vse pajere so pa zvlekli nazaj ven z zaribanimi motorji. Zakaj? Prvo zato ker pajero ni za hard, drugo zato, ker je vitel odpovedal in so navirali motorje k zmešani (bosanska posla v stilu lakočemo). Nihče pa ni pomislil na to, da je takrat ko so šli čez stopnico na štartu blato zapacalo hladilnik. Master of dizaster......adijo motor. Pol so tudi štarterji delali tako kot vitli, tk tk.....
No Kokiju winč ni zatajil, (TDS zakon, pa še hudičevo dober cajt je imel na tej specijalki čeprav je rookie) def je pa iz istega razloga zakuhal potem v nadaljevanju tekme, na RB. Saj je še mlad, učimo se pa itak celo življenje. Mal sem pa tudi jaz kriv, winč sem mu opral med tem, ko sta s Garminom (njegov kopilot) gume pumpala, nisem pa opazil, da je hladilnik zabasan. Mogoče tudi zaradi tega, ker smo si bili konkurenca he he...prave resnice nikoli ne bomo vedeli. Jaz jo vem, prisežem da nisem videl. Glede na iskušnje je pa res da bi moral to preverit. Jbga zj....sej ima kopilota, ki je za take stvari glavni in odgovorni. Ne pa, da je mene zajebaval ponoč (pa še vse ostale zmatrane off roaderje)k sva imela skupaj sobo v hotelu. Tolk blata je s seboj prinesel v hotel da je bilo še meni nerodno.
Zakaj ta zgodba, v čem je point. Point je v tem, da nimam denarja, da bi kupoval poceni. 12.000ka za na oko majhen denar na ebayu ali TDS 9.5 pri domačem ponudniku za praktično na koncu sumasumarum iste solde....ni primerjave, ker je dolgoročno TDS najboljši nakup. Dajte ga srat.....končna cena je veliko višja, če že v štartu kupite škart. Mnogo višja + obilica slabe volje. Koki je dal za TDS in sintetiko 700€, prav zaradi tega je v Banja Luki dobil nagrado 300€ in tri pokale. No se splača ali ne, vprašanje je zdaj? Če bi imel boljšega kopilota bi pa kapnilo 500. Winč plačan na eni sami tekmi. Če bi imel poceni winč bi bil verjetno še danes tam in bi tako on kot njegov defender imela že državljanstvo najmanj Republike Srpske in bi za defa plačeval davek na nepremičnino.

Verjetno malo kdo pozna Kingone. Nič bat. Popolnoma enak winč se prodaja pod Champion, Redwinch, Goodwinch, pa še bi lahko našteval. Samo cene so različne in jih prodajajo tudi prek 800€.
Najcenejši v UK so od 490 funtov (539€) + poštnina, tako da je ponudba ugodna, sploh glede na to, da je garancija doma.

Uglavnem, najvišja ocena. Edini čisto majhen minus bi dal za to, ker je ta vinč 7 cm širši od običajnih vitlov in je mal neroden za montažo v manjše avtomobile. Čeprav ga je moj odpizdeni kolega Primož z lahkoto namontiral na kinderjajček. Sicer mi ni jasno kako, ampak on zmore vse, tudi čara. Boli njega če mal v šasijo zaide......so fuckig what, ponavadi reče. Po italijansko seveda, makaronar zagaman....
Vsekakor pa priporočam nakup vsem, ki hočejo nekaj več. Kot tudi tekmovalcem na hardih. Nobenemu ne bo žal.

Je pa debata o tem vitlu že bila na forumu. V temi pod naslovom: Champion TDS Vs Warn 8274. Tam sem tudi že napisal vse karakteristike tega vitla.
Hitrost je nekaj manjša kot pri Warnu je pa zato TDS močnejši. In predvsem veliko cenejši. Za enega warna se dobi 3 TDS.
In še nekaj se da s tem vitlom. Z manšim dodatkom ga lahko priklopite na 24V in potem pletenica po luftu leta. Hitrost se skoraj podvoji. Sam ne tega okoli govorit. To skrivnost sem izdal izključno za suzuki forum.

Kaj naj še dodam?.......
Aja.....sem stranka S-line, tudi mnogo premnogo mi in nam omogoča marsikaj. In ne morem najti pravih besed v zahvalo.
Kljub temu je vse zgoraj napisano res in objektivno napisano in testirano na lastni koži za lastne solde (preden je S-Line stopil v kontakt z našim klubom, tudi Kingone TDS vitle smo nabavili v UK še preden sem poznal Svena). Ker v teh stvareh sem dosleden in objektiven tudi če bi šlo za mojega lastnega otroka ali brata. Tukaj pa ni šans. In če bi bilo nekaj slabega bi to povedal neglede na ceno, prijatelstvo ali sponzorstvo. Če pa nekaj ne poznam bom pa modro tiho in se učil od drugih. Najceneje se naučiš na tuje stroške.
Kdor ne verjame, naj pogleda moj post v ponudbi konkurence na tem furumu (ki jo tukaj ne smem omenjat), čeprav S-Line prodaja enake smalldrum vitle in jih je začel dobavljat prav in izključno zaradi mene.
Lahko dodam samo še nekaj: Kupujte pri naših dobaviteljih, čeprav se na prvi pogled zdi mal dražje kot vidite na netu. Malo morgen je dražje, sumasumarum je veliko ceneje, ker ni rizika in ne boste dobili šrot. Pa še garancijo imate doma. Ne ga srat za razliko 50-100 ojrov. Se ne splača...verjemte mi na besedo. Ker reskira on, in ne mi končni kupci in uporabniki. Jaz sem že davno zaštekal, da se splača dati malo več, da bi na koncu prišel ceneje skozi. In na S-Line za zdaj nimam niti ene najmanjše pripombe niti smo do sedaj imeli kakršnokoli reklamacijo.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.


Nazadnje urejal/a alien 31 Jan 2012 02:47; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2012 23:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kingone 9.5 TDS na defenderju


_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benfl
Mojster foruma


Pridružen/-a: 19.04. 2011, 19:20
Prispevkov: 87
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2012 20:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alien je napisal/a:
Kupujte pri naših dobaviteljih...


Podpišem se pod to.

Da o poprodajnem servisu niti ne govorimo. Ko v tujini prodajalec enkrat dobi plačilo preko PayPal-a se mu v večini primerov j... za tebe. No, obstajajo tudi izjeme, da ne bomo vse metali v isti koš. Ampak moraš najprej probat in potem vidiš kam si "zaril". Doma si pa doma in ravno danes sem dobil potrditev temu, kako korekten odnos dobiš pri naših prodajalcih tovrstne opreme, pa čeprav so minila leta od nakupa dobiš vedno odgovor...ni problema.


Sem pa zasledil v tem postu govor o sintetičnih vrveh in bobnih z zavoro ali brez. Oziroma da lahko pri vitlih, ki nimajo zavore uporabljamo vse vrste teh vrvi. Zakaj tako in a obstajajo tudi različne vrste teh vrvi? A lahko poveš kaj več o tem? Lahko tudi v drugi temi, da Svenu ne smetimo te.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2012 01:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sven je fejst desc in bo pomoje še vesel kostruktivne debate v tej smeri.
Če sem čist iskren, mislim da tudi on ne ve čist dobro kako dober je ta winč in kaj pomeni Kingone. Verjetno tega ne ve nihče pri nas, še manj pa zakaj je tako. Bom v nadaljevanju pojasnil.
Jaz sem imel srečo in sem naletel na velike ljudi iz tega posla tako da so mi povedali iz prve roke ob biri kako pa kaj.
Tako sem tudi imel čast govoriti tudi z gospodom, ki se kliče David Bowyer.
On mi je pa razložil okoli sintetičnih vrvi za vitle, njihovih karakteristikah in uporabi. Kot tudi zakaj vsaka vrv ne gre na vsak vitel.
Iz njegovega priimka izhaja bowrope. Skovanka iz Bowyer in rope.
Nekak sem imel srečo in naletel na legende, z marsikaterim sva se ga pa še nasekala zapovrhu. Recimo organizator Berlin Breslau, pa lastnik 4x4 garage, pa dvakratni zmagovalec CT in udeleženec vseh največjih tekem v Evropi in podobno. Tako da sem se lahko učil od največjih mož offroada. Sedeti s takimi možmi za isto mizo in biti na tekmi z njimi mi predstavlja največ, kar sem doživel na offroadih.

Tale TDS pa seveda zavoro ima, samo ne v bobnu ampak v tistem podaljšku (za kateri sem dal mali minus) kjer se nahaja menjalnik.
Klasična zavora v bobnu, pa greje boben in tukaj je problem. Ker nekatere vrvi ne prenašajo toplote. Prav te so, pa dbest vrvi, po nosilnosti, trajnosti in odpornosti. Seveda gre tukaj za resno rabo, če tako občasno mal praskamo j. pol ni neke panike, ker itak ne bomo bobna tako pregreli, da bi resno škodovalo dragemu štriku. No saj za praskanje j. itak nihče ne bo dal za vrv več kot za winč in bo raje vzel niskocenovna jetra za 100€. Ko se začne drugo sezono trgat sam od sebe pa v jok in na drevo.

Bomo o tem še, seveda če se Sven strinja. Tisti prvi post je bolj tako, ker sem pisal mal po svoje, v svojem klasičnem stilu, tako da ga lahko marsikdo tudi narobe razume. Sven me zdaj kar pozna, tako, da ne bo preveč hud name, če je post mal po ljudsko napisan. Bo pa zato v zameno izvedel, kaj je Kingone. Zdaj mislim, da ne ve, sicer ga ne bi dajal po tako nizki ceni. Ampak to je že njegov problem, v to se ne bom vtikal.
Je pa tale cena za takle winč res bagatelna. Seveda za tiste, ki to reč poznajo. Za tiste, ki ga ne poznajo je itak samo še en kitajc. Ja pol pa kupite isti izdelek (kingone) za 800€ pri redwinchu, ki je pa ugledno ime (ki ga ravno tako nihče pri nas ne pozna) in dobavlja vitle angleški vojski.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sven
Licence To Sell


Pridružen/-a: 18.02. 2011, 20:18
Prispevkov: 101
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2012 16:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ALIEN je napisal/a:
EDIT
Sven, sem ti zbrisal tiste tvoje jumbo plakate in dodal isto zadevo v pdf formatu Wink ALIEN


Hvala man.
Hvala za post v katerem si opisal svoje izkušnje. Ne vem kdo, če ne ti bi loh bolj to iz prakse povedal. Very Happy

Benfl je napisal/a:

Sem pa zasledil v tem postu govor o sintetičnih vrveh in bobnih z zavoro ali brez. Oziroma da lahko pri vitlih, ki nimajo zavore uporabljamo vse vrste teh vrvi. Zakaj tako in a obstajajo tudi različne vrste teh vrvi? A lahko poveš kaj več o tem? Lahko tudi v drugi temi, da Svenu ne smetimo te.

Sama zavora vitla je mehanska in deluje, proti odvitju bobna. npr. ko se ti vitlaš v klanec, spustiš tipko, avto ostane na mestu, ne gre nazaj. Na zavori se raztegne konus in porine "pakne" v stene bobna, posledično se boben, predvsem ko odvijaš z motorjem greje, ker vitel je narjen za vleko, če pa ga goniš (prekomerno), da tud odvija z motorjem, potem se greje. In tukaj je sintetična vrv bolj švoh, saj jo topi.

ALIEN je napisal/a:
Bomo o tem še, seveda če se Sven strinja.
Ja pol pa kupite isti izdelek (kingone) za 800€ pri redwinchu, ki je pa ugledno ime (ki ga ravno tako nihče pri nas ne pozna) in dobavlja vitle angleški vojski.

Ja valjda da lahko, sej to je tud dobrodošlo, da človek izve vse na enem mestu, ne da moraš 5 tem izbrskat, da se staviš celoto.
Vem, da je Kingone preiskušala tudi Avstralska vojska, pa ne vem potem končnega razpleta.
LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Benfl
Mojster foruma


Pridružen/-a: 19.04. 2011, 19:20
Prispevkov: 87
Kraj: Goriška

PrispevekObjavljeno: 01 Feb 2012 20:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala!

Moram rect, da na temperaturo sploh nisem pomislil oziroma, da jo tolko dvigne, da postane nevarna za sintetično vrv.

Človek se vsak dan uči in prav je tako Wink
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2012 12:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa še kako se greje. Tudi to je eden od razlogov zakaj so TDS vitli tako dobri. Imajo namreč dvojno stožčasto zavoro v tistem podaljšku, drugi vitli pa imajo klasično valjčkasto zavoro v bobnu.
Stožčasta zavora izjemno lepo dela v vsakem trenutku, ni glasna in je veliko bolj odporna na obrabo. To da ne greje bobna je prednost tudi v teških pogojih, vsak ki ve kaj o kovinah ve kaj se dogaja z vročo kovino v hladni vodi. Prenaša pa tudi spuščanje z vitlom, kot je že sven omenil.
Potem je je še to da je ta vinč izdelan iz visokolegiranega jekla kar je pomembno za obrabo in odpornost proti koroziji, in nima delov izpod štance ampak so strojno obdelani. Poleg tega je še izjemno precizno narejen, ogišje je vodotesno, ima nekaj boljših rešitev kot klasični vitel, pa še hiter je za povrhu. No, to zadnje velja samo za TDS 9.5 ki ima razmerje 173.1
Uglavnem gre za izredno kakovost. Če noben drug je to dokazal Koki na 5 dnevnem hardu (Buzet 2010), ki je po winčanju težji od CT. In še nekaj hardov v dveh sezonah. Vitel je še vedno BP.
Tudi pri izbiri vitla sem imel čisto srečo in naletel na enega največjih dobaviteljev v evropi. In tudi srečo da je možak pošten. Na moje dileme okrog firme vitla se je samo nasmejal in rekel: daj ne bit naiven. Danes je tega toliko da 99% ljudi ne ve kaj kupuje. Če hočeš biti siguren da kupuješ pravi TDS, pol vzami Kingone. Garantiram ti za svoje besede.
(šlo se je pa za nakup 5 kosov TDS vitlov)
In mi je potem še v parih stavkih povedal kako prepoznati in izbrati dober vitel. Sedaj vem že toliko, da lahko z zavezanimu očmi brez, da vem firmo, vem kateri je kakovosten in kateri ne. Dovolj je da vitel slišim nekaj metrov odvijat in navijat in kako zavora dela.
Pa še vedno ne vem vsega, ker je to nemogoče. Tako kot pravi Bemfl, celo življenje se učimo.
Tudi zato je fajn, da kupimo winč, ki ga lahko vidimo, in predvsem slišimo kako dela. Pa smo spet pri domačih dobaviteljih, če že daš denar se je fajn zapeljat do njega in videt zadevo. Če kupiš po pošti, pol vidiš reč ko je že doma. Domačemu dobavitelju lahko še vedno vrneš in vzameš drug vitel, tudi če vzameš po pošti.
Ali pa moramo res kupit winč, ki ga poznamo. Kljub temu sem videl "ameriški" vinč kateri je imel na sestavnih delih napis made in china.
Poleg tega sem opazil, da pri veliko vitlih v knjižici navedene specifikacije nimajo veliko skupnega z dejanskim stanjem. No ko to ugotoviš je že prepozno. Raje doma dam malenkost več, ampak se lahko potem obesim na dobavitelja. Pol naj se pa on razpravlja naprej ali so podatki resnični ali ne.
V končni fazi mora on tudi sam skrbeti da prodaja kvalitetno robo, sicer na tako majhnem trgu kot je naš ne more dolgo preživeti. Dober glas seže v deveto vas, slab pa še dlje....
Pol je pa še garancija in servis doma.

Če se vrnem nazaj na na winč o katerem je govora:
O njem so zapisali:
Is the best featured and value for money winch in the world.

Jaz se na podlagi osebne iskušnje podpišem pod to.
Moja osebna zmagovalna kombinacija bi bila:
Kingone 9.5 TDS + 40m 10mm dyneema bowrope + krmilna enota za priklop na 24V.
Tole vse skupaj je že skoraj 1K€, vendar še vedno precej ceneje kot Warn 8274, katerega pa ta kombinacija premaga v vsem. No, razen v legendarnosti in imenu. Tukaj pa ta warn itak pomoje nima konkurence. Tako da, če hočeš biti Jack in imaš solde za džekiranje pol je vsekakor warn zakon. Kot tudi garancija, da si kupil kvaliteto tudi če pojma nimaš. In tukaj ni kaj debatirat. Če sem dosleden in pošten pol je treba reči bobu bob, ker warn je.......pač warn, kdor pozna off road ve kaj pomeni. Odtod tudi visoka cena, ker uveljavljeno kvaliteto je treba plačat.
Čeprav obstajajo še boljši vitli, samo gre za bolj butično izdelavo in jih redko kdo v živo vidi. Stanejo pa tudi prek 5K€ za kos. O takih mi verjetno še debatirali ne bomo kaj preveč, kaj šele da bi jih imeli.
Razen redkih izjem....
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sven
Licence To Sell


Pridružen/-a: 18.02. 2011, 20:18
Prispevkov: 101
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2012 22:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alien je napisal/a:

+ krmilna enota za priklop na 24V


S tem, da je to mišljeno bolj kot ne za spravilo vrvi na boben ali razvijanje in ne za vleko, ker alternator polni samo 1 baterijo z 12 v in ta 24V sistem začne hitro pešati, če bi kaj preveč vlekel. Je pa povečanje hitrosti za 50-70%, pri 24V.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 02 Feb 2012 22:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Za hobi rabo je itak vseeno, kot je tudi nesmisel zaradi tega vgrajevat še eno baterijo. Izjeme so tisti, ki imajo dve baterije že tako ali tako. Na tekmi pa čas teče. In neglede koliko je + je vse v pomoč. Ko je treba poviti ali odviti 30 m pletenice vse šteje, pa če koj na prazno.
Sistem pa uporabljajo na tekmah in zadeva špila.
Razlika je več kot očitna:
http://www.youtube.com/watch?v=lZtDFMyV0ds

Sicer pa te zadeve obvlada bolj kot mi mojster, ki sem ga že omenjal v tej temi. In tudi to reč izdeluje. Ne poznam večjega mojstra za te stvari o katerih je tukaj govora. In mu popolnoma zaupam.
http://www.difflock.com/diffmag/issue11/bowyer_visit.shtml
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2012 01:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sven, prideš mi biro za tole.....

Še ocena nekoga drugega, če kdo misli, da sem bil pristranski.
Potrditev tistega, kar sem več ali manj že napisal:
http://www.avenger4x4.com.au/page/shop/browse/a/category/e/winches_tdsseries

Še nekje je en ameriški primerjalni test petih vitlov, samo ga ne najdem, pa če se ubijem. Tudi tam je zmagal ta vitel.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sven
Licence To Sell


Pridružen/-a: 18.02. 2011, 20:18
Prispevkov: 101
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 17 Feb 2012 22:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alien je napisal/a:
Sven, prideš mi biro za tole.....

Absolutno Very Happy Nism še vidu tega članka. Hvala, ker si zbrskal.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 18 Feb 2012 09:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No pol imaš zdaj popolne podatke.
Pobrskal sem po avenger strani mal.
Iskal sem tistega ameriškega, pa ga ni nikjer. Tistega sem kakšni dve leti ali več nazaj objavil nekje na niva forumu. Zdaj pa pojma nimam kje je.
Če najdem ga objavim. Bil je pa objavljen v eni offroad reviji.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Driver
Hardcore off roader


Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09
Prispevkov: 146

PrispevekObjavljeno: 19 Feb 2012 22:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iščeš tega? http://www.moabjeeper.com/articles/general/listing.cfm?articleID=353
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 20 Feb 2012 09:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ni. Tukaj je superwinch. Sicer ima enako zasnovo in je enak kot TDS vendar je oblikovno malce drugačen. Teh ne poznam in ne vem ali imajo svojo proizvodnjo ali ne. Se pa na oko razlikuje od TDS v nekaterih nepomembnih detaljih. Tehnični podatki so pa isti za oba.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Off road shop S-line Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.