Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 24 Feb 2011 18:46 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva predelava,
od katerega avta pa so uporabili disk in zavorno čeljust+nosilec le te. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 24 Feb 2011 18:56 Naslov sporočila: |
|
|
vse uporabljeno je od samuraja. Zelo dobra reč tole.......
Edini problem tule je ker pol nimaš ročne zavore. Treba je uporabit čeljust ki ima ročno pol je pa OK.
Na 413 in 410 ni tega problema, ker imata ročno na reduktorju.Ni neki problem tole narediti, prodajajo pa tudi vse potrebno kdor ne zna sam.
Meni se nekej valja en komplet, sem dal dol ravno zaradi ročne.
Največji problem je, ker je treba ankerplato dol vzet. Pri suzuju pa ne gre drugače kot prstan rezat.
Sem pa videl da eni koj odrežejo ploščo pa je.....problem rešen. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cobalt Licence to banned
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 21:45 Prispevkov: 422 Kraj: Omiš, HR
|
Objavljeno: 24 Feb 2011 19:03 Naslov sporočila: |
|
|
Probaj iskoristiti od Sorenta , ako se negdje može pronaći. Isti je razmak vijaka. Jedino je središnja rupa manja. Izvana je disk, a unutra doboš (tromla). Sve na jednom mjestu. Jedino nisam siguran , može li onda stati 15'' felga . _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 08 Mar 2011 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
A je treba ležaj in prstan obvezno snet?
Anker plato bi odrezal in pustil samo tisti del, ki bi držal polosovino na svojem mestu....
A bi to funkcioniralo ali bi bilo potrebno ta del zamenjat z debelejšo pločevino??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 08 Mar 2011 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
Ne rabiš snemat, če odrežeš plato. Niti polosovine ven vleči.
Odrežeš ploščo tam ko je skupaj stisnjena potem odviješ vijake in jih zamenjaš z daljšimi ter z njimi prtrdiš nosilec čeljusti. Ene par mm zmanjka zato je treba podložke dati pod čeljust. To je vse. Le plošče za zaščito potem nimaš, kar pa pri disk zavorah ni problem. _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 12 Jun 2012 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pašejo prednje zavorne čeljusti od swifta na nasilec (čeljusti) od 413?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
alien Administrator foruma
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08 Prispevkov: 10534
|
Objavljeno: 13 Jun 2012 07:44 Naslov sporočila: |
|
|
Ne paše, ni ista razdalja med vijaki. Izreži nosilec čeljusti po meri, pa je. Pol bo pa vse pasalo _________________ Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Driver Hardcore off roader
Pridružen/-a: 20.02. 2011, 20:09 Prispevkov: 146
|
Objavljeno: 13 Jun 2012 08:07 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa zadnji diski od swifta gti ki ima še ročno zavoro na čeljustih? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
saks Best member 2012
Pridružen/-a: 19.02. 2011, 23:49 Prispevkov: 408 Kraj: Vipavska dolina
|
Objavljeno: 21 Jun 2012 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
alien je napisal/a: |
Ne paše, ni ista razdalja med vijaki. Izreži nosilec čeljusti po meri, pa je. Pol bo pa vse pasalo |
Sem dobil komplet od swifta čeljusti in nosilce, tako da....bo uredu
Zdaj se je pojavil drug problem, glavni kolesni vijaki so postali prekratki |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|