S U Z U K I   4 X 4 Seznam forumov S U Z U K I 4 X 4
Suzuki 4X4 owners & fans forum
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   RSS Feed   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




jimny - menjava motorja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Matej
suzuki fan


Pridružen/-a: 29.08. 2011, 12:30
Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 17 Okt 2011 18:42    Naslov sporočila: jimny - menjava motorja Odgovori s citatom

No ker je jimny z novimi gumami malo podhranjen, in ker mi je dolgčas sem razmišljal o menjavi motorja z 1.6

zanima me nekaj:
najenostavnejše (zaradi elektrike) bi bilo, če pustim na avtu original glavo (g13bb) in bi zamenjal samo blok (g16b)
bo laufalo to?
je glava in injection od vutare in jimnyja res ista?
tako sem bral po tujih forumih, čeprav bi bilo logično da 1.6 rabi več vbrizga bencina .... kot pa 1.3

hvala za kakršnekoli informacije.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 12:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to bi šlo skupaj ja....
Vendar bi vseeno priporočil nakup in vgradnjo vitarinega motorja. Bolj enostavno je, cenejše, pa še dva motorja imaš za za približno isti vložek. Če elektrika ne bo pasala pa samo kolektor zamenjaš pa je. Tako ali drugače bo potrebno še nekaj malenkosti pomenjat z motorja na motor, tako da moraš v vsakem primeru nabavit cel vitarin motor in ne samo blok. Če bi iskal od balenota ti bo pa spet nekaj stvari manjkalo oziroma jih je treba predelovat neglede na to da bi uporabil samo blok. Pa je spet summasumarum dražje od takojšnje nabave vitarinega motorja.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 18:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

še to, sem pozabil....
Preden se odločiš za te vrste predelavo dobro poglej če je dost prostora. Da ne boš naredil zadevo pol pa videl da se haube ne da zapret.....
Računaj na dobrih 4 cm višji motor......
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Matej
suzuki fan


Pridružen/-a: 29.08. 2011, 12:30
Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 18 Okt 2011 20:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

alien je napisal/a:
še to, sem pozabil....
Preden se odločiš za te vrste predelavo dobro poglej če je dost prostora. Da ne boš naredil zadevo pol pa videl da se haube ne da zapret.....
Računaj na dobrih 4 cm višji motor......


ja ja
to vem
ne bi smelo bit problema (body lift)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sandro.grm
Rookie


Pridružen/-a: 13.08. 2012, 07:43
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2012 08:44    Naslov sporočila: Predelava na diesel - VW Odgovori s citatom

Hoj,

ker sem videl, da je govora okoli predelave motorja za Jimny, bi imel enako vprašanje ampak v smeri diesel predelave.

Zanima me zamenjava motorja z VW 1.6TD ali pa VW 1.9TD. Videl sem, da ni problemov pri Samuraju in obstajajo že kiti za te stvari. Kot sem videl, je potrebno avto dvigniti za cca 7-10cm in zamenjati gume na 30" in več.

Ali bi mi lahko prosim kdo od vas mojstrov povedal, ali je taka predelava možna kot pri Samuraju, ali obstajajo podobni kiti, itd...

Sem čisti novinec in me zanima nakup starejšega Jimny-ja in predelava v dizla.

Vnaprej lepa hvala za nasvete.

lp Sandro.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2012 11:20    Naslov sporočila: Re: Predelava na diesel - VW Odgovori s citatom

sandro.grm je napisal/a:
Kot sem videl, je potrebno avto dvigniti za cca 7-10cm in zamenjati gume na 30" in več.

.


Slabo si videl, prav nič od tega ni potrebno delat za swap na diesel.
Avto lahko ostane tak kot je.

Drugače je pa vse isto kot za samurai pri tej predelavi.
Zakaj bi pa to šel delat?
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sandro.grm
Rookie


Pridružen/-a: 13.08. 2012, 07:43
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 21 Sep 2012 15:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za odgovor.

Sem bral, da je treba avto dvigniti za zamenjavo pnevmatike, ker z dizlom ne dosega enakega št. obratov. Recimo, jaz bom vozil nekje 80-90km/h pa bi bilo fajn, če bi to dosegel pri 2200o/min v zadnji prestavi, oziroma pri optimalnih obratih za dizla.

Razlog za zamenjavo pa je predvsem v porabi (letno bi naredil s tem avtom cca 15.000km).

Torej, kot razumem ni nič drugače kakor pri Samuraju. Se pravi sta menjalnika (oz. nastavek) enaka.

lp Sandro.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 24 Sep 2012 08:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vse je isto kot za samurai.

To že drži da nekaj dobiš na hitrosti, vendar sta dva problema. Prvi je da sta tadva dizla kljub boljšemu navoru še vedno mlinčka po KW, drugi problem je pa homologacija tako velikih koles. Če kolesa še nekako spraviš skozi, pa višine ne moreš. Za dva inča ni problem vendar je maksimalna velikost koles pri tem dvigu 30.
Poleg tega vsakodnevna vožnja s tako velikimi kolesi ni ravno izi. Za teren pa ja.

Samo zaradi porabe je vprašanje če se splača delat. Jimny ima porabo 7-9 litrov tako da se bo treba veliko navozit da se povrne vložek.
Jimny s 1.5 dci motorjem porabi okoli 6-7 litrov, z VW pa ne bo kuril manj.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sandro.grm
Rookie


Pridružen/-a: 13.08. 2012, 07:43
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2012 08:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dobri razlogi. Sem gledal tudi dizel varianto.

Recimo pri Jimny dizel, ki je novejši model (če se ne motim, kar sem videl po slikah), nima reduktorja. Sam bi si želel imeti menjalnik z reduktorjem.

Potem je vprašanje nakupne cene. Kar sem videl, se da dobit dobrega benzinar Jimny-ja že za okoli 3000€, dizel je 2x ali več, sicer novejši. Mogoče karamboliran je ceneje in ga poštimam sam. Skratka gledam tudi na ceno.

Če pogledam na koncu bi bila cena starega benzinarja in predelava v rangu novejšega dizla, a ne vem točno kako je z reduktorjem. A mogoče veš zakaj so brez reduktorja in če da, zakaj je temu tako.

Hvala za odgovor.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2012 11:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jimny brez štirikolesnega pogona je bolj izjema kot pravilo.
Test dizla 4x4 imaš tukaj:
http://suzuki4x4.mojforum.si/suzuki4x4-about30.html
Je pa notri motor, ki ni preveč za hvalit.

Najbolj da nabaviš, pol boš pa videl kako pa kaj. Jimny ni tako grozen kurjač goriva, kot stari samurai.
Za primerjavo: men je samuraj kuril 9-11, pol sem dal not 1.6, zamenjal frgazer in še mal navil motor. Zdaj kuri 7-8 litrov. Dizel 1.9TD mi stoji že celo leto in ga samo prižgem občasno. Ni primerjave. Za tisti liter goriva manj nima smisla. Gre pa dizel po terenu lepše, to je pa res. Veliko lepše se pelješ, brez šok terapij, kot pri bencinarju. Po cesti pa nima pogojev, ker niti blizu ne pride bencinarju.
Tako da je tako: če je vse pri roki za mal denarja in človek zna vse sam naredit, pa papirje porihtat, pol se še splača. Drugače pa ne.
Če je pa na šverc, brez papirjev je pa spet problem ker takega avta ne moreš prodat, ko se ga naveličaš. Je pa spet zguba.
Tako da ni neke pozitivne matematike, razen če bi delal enormo število kilometrov. Temu pa jimny ni namenjen.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sandro.grm
Rookie


Pridružen/-a: 13.08. 2012, 07:43
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 25 Sep 2012 16:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Alien, lepa hvala za povezavo.

Vidim, da je eno misliti naredit, potem pa ko skontaš vse skupaj, pa je druga reč. Ja, na koncu račun pokaže, da 1l/100km prihranka ni računice.

Kot praviš, nabaviti, videt kako se obnaša in potem veš kaj pa kako.

Lepa hvala za vse informacije, če me kaj pomatra, bom pa še vprašal.

lps
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alien
Administrator foruma


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 20:08
Prispevkov: 10506

PrispevekObjavljeno: 26 Sep 2012 10:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Take stvari je treba dobro premislit. Saj veš kako je, po toči zvoniti je prepozno. Sploh zdaj, ko je ponavadi največji problem in strošek naša vrla birokracija. Ko začneš papirje preganjat, te vse mine.
_________________
Suzuki Samurai is truly one of the most remarkable little vehicles around. It is not the most comfortable vehicle to drive, nor is it the fastest, or even the best looking, but it remains a true classic.
It's a cheap thing you wouldn't understand.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    S U Z U K I 4 X 4 Seznam forumov -> Projekti in predelave Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.